Αρχική Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με τίτλο: «Ρυθμίσεις για την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο...ΜΕΡΟΣ Α’ Ψηφιακός εκσυγχρονισμός εκπαίδευσης, επίλυση θεμάτων σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης, ρύθμιση ζητημάτων της Γενικής Γραμματείας Θρησκευμάτων, του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής και της Εθνικής Αρχής Ανώτατης Εκπαίδευσης (άρθρα 1-75)Σχόλιο του χρήστη Δ. Κ. | 11 Ιουλίου 2024, 00:47
Αρθρο35 .... Ως αντίστοιχα για την εφαρμογή του παρόντος νοούνται δύο Τμήματα αν με την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος σπουδών αποκτώνται αντίστοιχες γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες για την άσκηση αντίστοιχων δραστηριοτήτων.».». Να μας εξηγήσει η ΕΘΑΑΕ πώς γίνεται να αντιστοιχηθούν 2 τμήματα το ένα πρώην ΤΕΙ, το άλλο ΑΕΙ μόνο και μόνο επειδή έχουν αντιγράψει τους τίτλους μαθημάτων. Να μας εξηγήσει λοιπόν αν όντως έχουν αλλάξει τα μαθήματα και επιπλέον πώς θα παρακολουθήσουν με αντιστοίχηση οι φοιτητές τμήματος που έχει ως βάση 9.500 και ο πρώτος έχει 13.500, με το τμήμα όπου βάση έχει 18.000 και ο πρώτος στα 19.800;Με τι σκεπτικό υποτιμουνται τα τμήματα αυτά των ΑΕΙ αδικωντας τους φοιτητές τους; Ποια είναι η αντίδραση φοιτητικών συλλογών αυτών των τμημάτων και των καθηγητών τους; Μηχανικοί με ίσα δικαιώματα και υπογραφές χωρίς αντίστοιχες γνώσεις;