Αρχική Συμπράξεις Παραγωγικών και Ερευνητικών Φορέων[Οδηγός Εφαρμογής] – Επιστημονικοί & Τεχνολογικοί Τομείς ΠροτεραιότηταςΣχόλιο του χρήστη Αθανάσιος Βουτσίνος | 17 Μαρτίου 2011, 16:50
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα πρέπει να λάβετε υπ' όψιν ότι ο κλάδος των βιντεοπαιχνιδιών είναι καθαρά καλλιτεχνικός. Καλλιτεχνικός εννοώ μουσικός, σκηνοθετικός, σκιτσογράφος 2D και 3D animations(Όπως είναι οι ταινίες της Pixar, της Dreamworks, της Warner Bros κ.α.), συγγραφέας, σεναριογράφος, ηθοποιός κ.α.. Ο κλάδος αυτός συμπεριλαμβάνει όλα τα παραπάνω επαγγέλματα σε επαγγελματικά ομαδικό σύνολο. Τα βιντεοπαιχνίδια είναι καθαρά δημιούργημα φαντασίας κάποιων μοναδικών και έξυπνων δημιουργών. Αν το τάδε παιχνίδι δημιουργηθεί στην Ελλάδα και αρέσει στο κοινό από το εξωτερικό, θα υπάρξει μεγάλη εξαγωγή και άρα μεγάλο κέρδος τόσο για την Ελλάδα, όσο και για τους δημιουργούς του. Σε σχέση με το εξωτερικό είμαστε 10 χρόνια πίσω, εξαιτίας της απαγόρευσης που έγινε στην Ελλάδα, αλλά πρόσφατα καταργήθηκε η απαγόρευση. Δυστυχώς για μας, είμαστε ακόμα στα παιδικά βήματα, δηλαδή στα βήματα των πρώτων παιχνιδιών που δημιουργήθηκαν στην τότε δεκαετία του 80' και του 90'. Με λίγο επιμονή και λίγο ψάξιμο, θα εξελιχθούμε κι εμείς. Δυστυχώς και πάλι, ο εκπαιδευτικός τομέας όσον αφορά τα παιχνίδια είναι ελλειπής και δεν υπάρχει το κατάλληλο τμήμα και ο κατάλληλος εξοπλισμος για να εκπαιδευτεί κανείς σε νέες μηχανές γραφικών κ.α. Πρέπει να ληφθεί υπόψιν ότι στα βιντεοπαιχνίδια δεν επιτρέπουμε τον τζογό. Ελπίζω να τα λάβετε υπόψιν αυτά, γιατί στους υπόλοιπους τομείς τεχνολογίας είναι όλα ήδη επαρκή. Σας ευχαριστώ που μ' ακούσατε.