Αρχική Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με τίτλο: «Ρυθμίσεις για την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο...ΜΕΡΟΣ Α’ Ψηφιακός εκσυγχρονισμός εκπαίδευσης, επίλυση θεμάτων σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης, ρύθμιση ζητημάτων της Γενικής Γραμματείας Θρησκευμάτων, του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής και της Εθνικής Αρχής Ανώτατης Εκπαίδευσης (άρθρα 1-75)Σχόλιο του χρήστη ΤΕΤΑ | 11 Ιουλίου 2024, 14:00
Επί του άρθρου 11. Πολύ σωστή προσθήκη του τελευταίου εδαφίου. Δεν έχει προβλεφθεί ρύθμιση επί της έκφρασης γνώμης του/της Διευθυντή/-ντριας Εκπαίδευσης επί της τοποθέτησης του/της άμεσου/-σης συνεργάτη/-τιδος του και αναπληρωτή/-τριας του, δηλαδή κατά τη διαδικασία επιλογής και τοποθέτησης Προϊσταμένων των Εκπαιδευτικών Θεμάτων των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης. Όπως άλλωστε προβλέπεται από το ν.4823/21 για άλλα στελέχη της εκπαιδευσης. Συγκεκριμένα, στο άρθρο 30 παρ. 3 του ν. 4823/21 προβλέπεται η επιλογή υποδιευθντή ύστερα απο γνώμη του/της Διευθυντή/-ντριας της σχολικής μονάδας. Επομένως, ο/η Διευθυντής/-ντρια της σχολικής μονάδας, καλείται να εκφράσει τη γνώμη του/της για τον/την άμεσο/-ση συνεργάτη του. Επίσης, στο άρθρο ... προβλέπεται η τοποθέτηση αναπληρωτή του/της Προϊσταμένου/-νης Εκπαιδευτικών θεμάτων όταν αυτός δεν υπάρχει, ύστερα από γνώμη του/της Διευθυντή/-ντριας Εκπαίδευσης. Δεν είναι ορθό να μη ζητείται η γνώμη του/της Διευθυντή/-ντριας Εκπαίδευσης επί της τοποθέτησης Προϊσταμένου/-νης Εκπαιδευτικών θεμάτων. Άλλωστε πως θα μπορούσε να λειτουργήσει μια Διεύθυνση Εκπαίδευσης αν αυτός/-η που θα επιλεγεί βάσει μορίων, δεν μπορεί να συνεργαστεί με τον/την Διευθυντή/-ντρια Εκπαίδευσης; Δεν είναι απαραίτητο ότι ο/η υποψήφιος/-α θα μπορεί να συνεργαστεί ή και να ανταπεξέλθει στα καθήκοντα μιας τέτοια θέσης αποκλειστικά και μόνο επειδή υπερέχει στα μοριοδοτούμενα κριτήρια. Άλλωστε, τα πτυχία δεν διασφαλίζουν και την συμπεριφορά ή τη χημεία μεταξύ των ανθρώπων.