Αρχική Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με τίτλο: «Ρυθμίσεις για την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο...ΜΕΡΟΣ Α’ Ψηφιακός εκσυγχρονισμός εκπαίδευσης, επίλυση θεμάτων σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης, ρύθμιση ζητημάτων της Γενικής Γραμματείας Θρησκευμάτων, του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής και της Εθνικής Αρχής Ανώτατης Εκπαίδευσης (άρθρα 1-75)Σχόλιο του χρήστη Μαρία, Μέλος ΔΕΠ | 12 Ιουλίου 2024, 12:51
Στο υπό διαβούλευση άρθρο 40 παρ. 1 στις προϋποθέσεις δ και ε, η διατύπωση θα έπρεπε να μην είναι τόσο ανελαστική. Είναι σχεδόν απίθανο το γνωστικό αντικείμενο του μέλους ΔΕΠ να ταυτίζεται πλήρως με γνωστικό αντικείμενο του τμήματος υποδοχής. Θα πρέπει να φύγει τελείως αυτή η συγκεκριμένη προϋπόθεση και να απαιτείται απόφαση της συνέλευσης τμήματος υποδοχής ότι υπάρχει ικανός αριθμός μαθημάτων (πχ τουλάχιστον 4 μαθήματα) που θα διδάξει το μέλος ΔΕΠ ή ότι το γνωστικό του αντικείμενο εντάσσεται στα γνωστικά αντικείμενα που θεραπεύει το τμήμα. Δεδομένης της διεπιστημονικότητας των πανεπιστημιακών τμημάτων, ιδίως των τμημάτων μηχανικών, θετικών επιστημών και πληροφορικής, συχνά απαιτείται σε μία σχολή μόνο ένα μέλος ΔΕΠ για μια ειδική επιστημονική πληροφορική. Πχ Οικονομική Ανάλυση σε τμήμα Μηχανικών, ή Στατιστική σε τμήμα Βιολογίας.