Αρχική Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με τίτλο: «Ρυθμίσεις για την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο...ΜΕΡΟΣ Α’ Ψηφιακός εκσυγχρονισμός εκπαίδευσης, επίλυση θεμάτων σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης, ρύθμιση ζητημάτων της Γενικής Γραμματείας Θρησκευμάτων, του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής και της Εθνικής Αρχής Ανώτατης Εκπαίδευσης (άρθρα 1-75)Σχόλιο του χρήστη Β ΕΛΤΕΕ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ( Β ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ | 12 Ιουλίου 2024, 23:25
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ Άρθρο 23 (παρ. 2) Πρέπει να διασαφηνιστεί ο ρόλος των Υπεύθυνων Εργαστηρίων ως όργανα διοίκησης, όπως: - Το ακριβές εργασιακό και διδακτικό ωράριο των Υπεύθυνων Εργαστηρίων καθώς και τα εξωδιδακτικά τους καθήκοντα. - Η υπηρεσιακή σχέση του Υπεύθυνου Εργαστηρίου με το Διευθυντή του ΕΠΑ.Λ. και του Ε.Κ., διασφαλίζοντας την αρμονική συνεργασία. - Τη σχολική μονάδα που θα αναθέτει μαθήματα στον Υπεύθυνο Εργαστηρίου. Επίσης είναι απαραίτητη η παροχή κινήτρων στους εκπαιδευτικούς, ώστε να δεχθούν να αναλάβουν τις θέσεις αυτές, όπως: -Να μειωθεί το υποχρεωτικό διδακτικό ωράριο κατά 3 ώρες, ανεξάρτητα από τα χρόνια υπηρεσίας. -Να οριστεί επίδομα θέσης. Σε ότι αφορά τα Σχολικά Εργαστήρια των ΕΠΑ.Λ., λόγω των αυξημένων υποχρεώσεων των Διευθυντών, προτείνουμε: Ως Υπεύθυνος του Σχολικού Εργαστηρίου να ορίζεται εκπαιδευτικός με διδακτική εμπειρία στο συγκεκριμένο εργαστήριο. Ο εκπαιδευτικός αυτός θα τελεί υπό την γενική εποπτεία του διευθυντή του ΕΠΑ.Λ. διασφαλίζοντας έτσι την ομαλή λειτουργία του εργαστηρίου.