Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΒ΄ Κρίση και Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΡΕΦΟΥΛΙΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ | 26 Νοεμβρίου 2009, 18:45
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κυρία Υπουργέ, Ένας καλός εκπαιδευτικός δεν σημαίνει πως μπορεί να είναι και καλός Διευθυντής άλλων εκπαιδευτικών, ή να διοικεί μια Σχολική Μονάδα. Νομίζω πως πολλοί λίγοι είναι οι πραγματικά άξιοι Διευθυντές των Σχολείων μας και είναι κοινά αποδεκτό πως οι περισσότεροι δεν έχουν βασικές γνώσεις Διοίκησης. Πρέπει το Υπουργείο σαφώς να πάρει την γνώμη των συνδικαλιστικών φορέων της εκπαιδευσης, αλλά και των Γονέων (δυστηχώς δεν με καλύπτει ο όρος "και των πολιτών". Οι Γονείς ως κύριοι χρηματοδότες του συστήματος της Δημόσιας εκπαιδευσης έχουν ρόλο και άποψη, για το πως πρέπει να δρουν ανταποδοτικά τα χρήματα που δίνουν (μέσω της φορολόγησής τους). Σε περιοχές που οι Γονείς με τους Εκπαιδευτικούς συνεργαστήκανε έγιναν θαύματα και πήγαν την Εκπαιδευση πολλά βήματα μπροστά κ. Υπουργέ (παράδειγμα η Παλλήνη Αττικής). Τα στελέχη της Δημόσιας Εκπαιδευσης θα πρέπει να έχουν βασικά προσόντα: 1. Οργάνωσης & Διοίκησης (όχι στα λόγια αλλά πιστοποιοιμένα), 2. Επικοινωνίας και επίλυσης δυσλειτουργιών. 3. Καλές γνώσεις νέας τεχνολογίας και όχι βασικές. 4. Να διορίζονται και να αξιολογούνται από όλους τους φορείς (Εκπαιδευτικούς, Γονείς, Μαθητές, πάντα με κάποια % βαρύτητας ο καθένας) Είναι κοινά αποδεκτό πως ΑΡΚΕΤΟΙ γνωρίζουμε τον καλό, αποδοτικό και λειοτυργικό Διευθυντή ή Προιστάμενο, που λύνει προβλήματα, δημιουργεί ενώνει και βοηθάει, αλλά σίγουρα ΟΛΟΙ ΜΑΣ γνωρίζουμε τα στελέχη της Δημόσιας Εκπαιδευσης που δεν κάνουν για την θέση αυτή, δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν και κάνουν μεγάλο κακό σε όλους.