Αρχική Συμπράξεις Παραγωγικών και Ερευνητικών Φορέων[Οδηγός Εφαρμογής] – Επιστημονικοί & Τεχνολογικοί Τομείς ΠροτεραιότηταςΣχόλιο του χρήστη Αργύρης Μπεντίλας - Total Eclipse | 18 Μαρτίου 2011, 12:07
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είμαι μέλος του HGDA (Πανελλήνιος Σύλλογος Δημιουργών Λογισμικού Ψυχαγωγίας) και ο διευθύνων σύμβουλος της Total Eclipse. Η βιομηχανία των ηλεκτρονικών παιχνιδιών είναι από τις πιο ανερχόμενες σε ολόκληρο τον κόσμο, με δυναμική παρουσία στην οικονομία. Ακόμα και κατά την διάρκεια οικονομικών κρίσεων ο κλάδος δεν έχασε την ορμή του. Ενδεικτικά, στο διάστημα 2005-2009 όπου η οικονομία της Αμερικής συνολικά αυξήθηκε μόνο 2%, η οικονομία του κλάδου αυξήθηκε κατά 10%. Στο ίδιο διάστημα, οι εργαζόμενοί του αυξήθηκαν κατά 5.9% (Πηγή ESA). Η ενσωμάτωση των ηλεκτρονικών παιχνιδιών στον τομέα «Πληροφορική, Τηλεπικοινωνίες και Αυτοματισμοί» θα βοηθήσει την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου στην Ελλάδα και ταυτόχρονα θα δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας για διάφορες ειδικότητες. Η ενδυνάμωση του κλάδου θα οδηγήσει στην δημιουργία της αντίστοιχης βιομηχανίας και στην Ελλάδα, όπως έγινε πρόσφατα με χώρες της Ανατολικής Ευρώπης (Ρωσία, Ουκρανία, Βουλγαρία, Τσεχία), οι οποίες γνωρίζουν ιδιαίτερα μεγάλη άνθηση στον τομέα αυτό. Σίγουρα είμαστε ακόμα στην αρχή, αλλά υπάρχουν πολλοί ικανοί άνθρωποι στην χώρα με γνώσεις, χρόνια εμπειρίας και ιδέες. Είμαστε ανοιχτοί σε συνεργασίες με ερευνητικά ιδρύματα – άλλωστε ένας πολύ σημαντικός κλάδος των βιντεοπαιχνιδιών είναι η εφαρμογή τους στην έρευνα και μάθηση (serious games), σε πάρα πολλούς τομείς, από ιατρική, ψυχολογία, πράσινη ανάπτυξη μέχρι και στρατιωτική εκπαίδευση. Υπήρχε μια γενικευμένη άποψη ότι τα παιχνίδια είναι σχεδιασμένα για έφηβους άντρες και έχουν να κάνουν συχνά με βία. Αν και αυτό ήταν αλήθεια εν μέρει 10 χρόνια πριν, η έντονη ανταγωνιστικότητα και οι νέες τεχνολογίες άλλαξαν τελείως το πεδίο. Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια σήμερα καταναλώνονται από ανθρώπους όλων των ηλικιών, σε διαφορετικές συσκευές (π.χ. iPhone, iPad, Wii, Xbox με Kinect) και έχουν γίνει μέρος της καθημερινότητας μας. Ενδεικτικά, στην Total Eclipse από το 2004 έχουμε εστιάσει σε τέτοια παιχνίδια, χωρίς βία, και κατάλληλα για όλη την οικογένεια – τα λεγόμενα casual games. Το μεγαλύτερο ποσοστό των πελατών μας (98%) είναι από το εξωτερικό και αποτελείται από γυναίκες 30-65 ετών. Τα παιχνίδια μας έχουν κάνει εκατοντάδες χιλιάδες πωλήσεις και έχουν αποδοθεί σε 10 γλώσσες. Η συγκεκριμένη αγορά των casual games που απευθύνεται σε όλους παρουσιάζει δραματική αύξηση. Ενδεικτικά, στην Αμερική το 2010 οι αγορές σε παιχνίδια για κονσόλες παρουσίασαν πτώση 29% ενώ η αγορά των casual παρουσίασε αύξηση από 34% εως 66% (Πηγή: newzoo research). Χρειαζόμαστε περισσότερα καινοτόμα προιόντα που θα βοηθήσουν την οικονομική ανάπτυξη της χώρας. Η ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιών είναι ένας τομέας που προωθεί την καινοτομία, την βιομηχανική έρευνα και ανάπτυξη, την ανταγωνιστικότητα και την παραγωγή εξαγώγιμων προϊόντων. Θα πρέπει να υποστηριχθεί όσο χρειάζεται και να συμπεριληφθεί στους τομείς δραστηριοτήτων ή ακόμα καλύτερα να αποτελέσει ξεχωριστός τομέας από μόνος του.