Αρχική Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με τίτλο: «Ρυθμίσεις για την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο...ΜΕΡΟΣ Γ’ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΚΕΣ – ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ –ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ (άρθρα 90-107)Σχόλιο του χρήστη G. Notakis | 14 Ιουλίου 2024, 00:24
Διαβάζοντας τα παραπάνω σχόλια για τους ΕΔΙΠ και ΕΕΠ, θα ήθελα να καταθέσω το εξής: Στο τμήμα μας υπάρχουν έξι ΕΔΙΠ, εκ των οποίων οι τρεις θα μπορούσαν άνετα να διεκδικήσουν θέση επίκουρου καθηγητή, αλλά δυστυχώς είναι εγκλωβισμένοι. Στο τμήμα μας, που έχει ελάχιστο προσωπικό, όταν προκηρύχθηκε μία θέση ΔΕΠ σε αντικείμενο ίδιο με ενός ΕΔΙΠ που ήδη είχαμε, δεν επιλέξαμε τον ΕΔΙΠ. Η λογική που κυριάρχησε ήταν ότι, αν επιλεγόταν ο ΕΔΙΠ, το τμήμα δεν θα κέρδιζε ουσιαστικά τίποτα, αφού ήδη ήταν στο τμήμα και εκτελούσε καθήκοντα αντίστοιχα με ενός ΔΕΠ. Συμφωνώ εν μέρει με τους εκπροσώπους των ΕΔΙΠ. Δηλαδή, να γίνουν επίκουροι καθηγητές μετά από απόφαση της Γενικής Συνέλευσης του τμήματος, αλλά όχι όλοι. Μόνο όσοι επιτελούν έργο αντίστοιχο με αυτό των ΔΕΠ, δηλαδή έχουν αυτοδύναμη διδασκαλία και ενεργό ερευνητικό έργο (δημοσιεύσεις, έργα κ.λπ.). Να υπάρχει δηλαδή μια αξιολόγηση σε αντιστοιχία με την αξιολόγηση που γίνεται για τα μέλη ΔΕΠ (μαθήματα, έργα, χρηματοδότηση, δημοσιεύσεις κτλ). Διαφορετικά, αν γίνουν όλοι όσοι έχουν διδακτορικό, τότε θα πέσουν πολύ οι δείκτες αξιολόγησης του τμήματος και του πανεπιστημίου με ότι αυτό συνεπάγεται.