Αρχική Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με τίτλο: «Ρυθμίσεις για την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο...ΜΕΡΟΣ Γ’ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΚΕΣ – ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ –ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ (άρθρα 90-107)Σχόλιο του χρήστη Δρ ΕΔΙΠ ΑΠΘ | 14 Ιουλίου 2024, 00:01
Αξιότιμε Υπουργέ, Κυρίες και κύριοι, Συντάσσομαι κι εγώ υπερ της πρότασης όπως ψηφίστηκε στο πρόσφατο συνέδριο της Π.Ο.Σ.Ε.Ε.ΔΙ.Π. Α.Ε.Ι.: «Τα υπηρετούντα μέλη Ε.ΔΙ.Π. και Ε.Ε.Π., που διαθέτουν τα απαιτούμενα ακαδημαϊκά προσόντα σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, δύνανται να ενταχθούν, με βάση το γνωστικό τους αντικείμενο, σε μόνιμη προσωποπαγή θέση εισαγωγικής βαθμίδας Δ.Ε.Π. (Λέκτορα ή Επίκουρου), μετά από κρίση. Σε περίπτωση θετικής κρίσης το υπηρεσιακό καθεστώς και οι δυνατότητες περαιτέρω εξέλιξης των ενταχθέντων καθορίζονται από τα ισχύοντα για τα υπηρετούντα μόνιμα με προσωποπαγή θέση μέλη Δ.Ε.Π εισαγωγικής βαθμίδας (Λέκτορες ή Επίκουροι). Σε περίπτωση αρνητικής κρίσης, η/ο υποψήφια/ος διατηρεί τη θέση την οποία κατείχε, δύναται δε να υποβάλλει εκ νέου αίτηση σε προσωποπαγή θέση ως άνω μετά την παρέλευση τουλάχιστον 2 ετών από την προηγούμενη αρνητική κρίση.» Ας υπάρξει η αντίστοιχη θεσμική αναγνώριση προς αυτά τα πρόσωπα. Δεδομένης της δεσμευτικής από το Σύνταγμα υποχρέωσης της πολιτείας για μέριμνα και προστασία της εργασίας και της ανθρώπινης αξίας, υλοποιείται εμπράκτως τόσο η αρχή του κράτους δικαίου, όσο και η αρχή της ισονομίας, που συνιστούν θεμελιακή βάση του δημοκρατικού πολιτεύματος. Με σεβασμό και εκτίμηση.