Αρχική Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με τίτλο: «Ρυθμίσεις για την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο...ΜΕΡΟΣ Α’ Ψηφιακός εκσυγχρονισμός εκπαίδευσης, επίλυση θεμάτων σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης, ρύθμιση ζητημάτων της Γενικής Γραμματείας Θρησκευμάτων, του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής και της Εθνικής Αρχής Ανώτατης Εκπαίδευσης (άρθρα 1-75)Σχόλιο του χρήστη ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΥ ΧΡΥΣΟΥΛΑ | 14 Ιουλίου 2024, 16:26
Προτείνεται τροποποίηση του άρθρου 94 του Ν. 4957/2022, ώστε να προβλέπεται η συμμετοχή Διδακτόρων Ε.Λ.Ε. σε τριμελείς συμβουλευτικές επιτροπές υποψηφίων Διδακτόρων με το δικαίωμα επίβλεψης αυτών ως εξής: .... ε) ερευνητές κάθε βαθμίδας και Ειδικοί Λειτουργικοί Επιστήμονες κάθε βαθμίδας, κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος, που υπηρετούν σε ερευνητικούς και τεχνολογικούς φορείς του άρθρου 13Α του ν. 4310/2014 (Α’ 258)........ Η προτεινόμενη προσθήκη κρίνεται εύλογη και απόλυτα δικαιολογημένη, δεδομένου ότι σημαντικός αριθμός Ε.Λ.Ε. με διδακτορικό δίπλωμα ηγούνται ερευνητικών ομάδων που συμπεριλαμβάνουν ως μέλη υποψήφιους διδάκτορες, και των οποίων επιβλέπουν ουσιαστικά, αλλά όχι τυπικά, τη διδακτορική διατριβή, αφού με την ισχύουσα διάταξη δεν έχουν δικαίωμα συμμετοχής στην τριμελή συμβουλευτική επιτροπή τους. Επιπρόσθετα, η προτεινόμενη προσθήκη είναι σε αντιστοιχία με το άρθρο 83 {παρ. 1(στ)} του ίδιου νόμου (ν. 4957/2022), κατά το οποίο, δικαίωμα επίβλεψης διπλωματικών εργασιών μεταπτυχιακών φοιτητών στο πλαίσιο των Προγραμμάτων Μεταπτυχιακών Σπουδών (Π.Μ.Σ.) εκτός από τους ερευνητές έχουν και οι Ειδικοί Λειτουργικοί Επιστήμονες (Ε.Λ.Ε.), υπό την προϋπόθεση ότι είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος.