Αρχική Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με τίτλο: «Ρυθμίσεις για την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο...ΜΕΡΟΣ Γ’ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΚΕΣ – ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ –ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ (άρθρα 90-107)Σχόλιο του χρήστη Δρ. Ιωάννης Αντωνιάδης | 14 Ιουλίου 2024, 17:19
Συμφωνώ απόλυτα με την τροποποίηση που προτέίνει η ΠΟΣΕΕΔΙΠ: «Τα υπηρετούντα μέλη Ε.ΔΙ.Π. και Ε.Ε.Π., που διαθέτουν τα απαιτούμενα ακαδημαϊκά προσόντα σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, δύνανται να ενταχθούν, με βάση το γνωστικό τους αντικείμενο, σε μόνιμη προσωποπαγή θέση εισαγωγικής βαθμίδας Δ.Ε.Π. (Λέκτορα ή Επίκουρου), μετά από κρίση. Σε περίπτωση θετικής κρίσης το υπηρεσιακό καθεστώς και οι δυνατότητες περαιτέρω εξέλιξης των ενταχθέντων καθορίζονται από τα ισχύοντα για τα υπηρετούντα μόνιμα με προσωποπαγή θέση μέλη Δ.Ε.Π εισαγωγικής βαθμίδας (Λέκτορες ή Επίκουροι). Σε περίπτωση αρνητικής κρίσης, η/ο υποψήφια/ος διατηρεί τη θέση την οποία κατείχε, δύναται δε να υποβάλλει εκ νέου αίτηση σε προσωποπαγή θέση ως άνω μετά την παρέλευση τουλάχιστον 2 ετών από την προηγούμενη αρνητική κρίση.» η οποία είναι δίκαια για τους υπηρετούντες ΕΔΙΠ με διδακτορικό η συντριπτική πλειοψηφία των οποίων παράγει επιστημονικό έργο, πέραν των διδακτικών καθηκόντων που προβλέπει η υφιστάμενη νομοθεσία. Δικαίως λοιπόν, μετά από κρίση, να μπορεί να τους αναγνωριστεί από το νόμο αυτό που ήδη επιτελούν προς όφελος των ΑΕΙ της χώρας.