Αρχική Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με τίτλο: «Ρυθμίσεις για την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο...ΜΕΡΟΣ Γ’ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΚΕΣ – ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ –ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ (άρθρα 90-107)Σχόλιο του χρήστη Νίκος Τ. (Δρ. ΕΔΙΠ) | 14 Ιουλίου 2024, 18:38
Αξιότιμε κ. Υπουργέ, Αξιότιμες κυρίες και αξιότιμοι κύριοι, Συντάσσομαι υπερ της πρότασης όπως ψηφίστηκε στο πρόσφατο συνέδριο της Π.Ο.Σ.Ε.Ε.ΔΙ.Π. Α.Ε.Ι.: «Τα υπηρετούντα μέλη Ε.ΔΙ.Π. και Ε.Ε.Π., που διαθέτουν τα απαιτούμενα ακαδημαϊκά προσόντα σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, δύνανται να ενταχθούν, με βάση το γνωστικό τους αντικείμενο, σε μόνιμη προσωποπαγή θέση εισαγωγικής βαθμίδας Δ.Ε.Π. (Λέκτορα ή Επίκουρου), μετά από κρίση. Σε περίπτωση θετικής κρίσης το υπηρεσιακό καθεστώς και οι δυνατότητες περαιτέρω εξέλιξης των ενταχθέντων καθορίζονται από τα ισχύοντα για τα υπηρετούντα μόνιμα με προσωποπαγή θέση μέλη Δ.Ε.Π εισαγωγικής βαθμίδας (Λέκτορες ή Επίκουροι). Σε περίπτωση αρνητικής κρίσης, η/ο υποψήφια/ος διατηρεί τη θέση την οποία κατείχε, δύναται δε να υποβάλλει εκ νέου αίτηση σε προσωποπαγή θέση ως άνω μετά την παρέλευση τουλάχιστον 2 ετών από την προηγούμενη αρνητική κρίση.» Θεωρώ ότι αυτή δυνατότητα για όσα μέλη ΕΔΙΠ έχουν τα απαιτούμενα ακαδημαϊκά προσόντα είναι δίκαιη, προάγει την ακαδημαϊκή έρευνα και ενισχύει τα Πανεπιστημιακά Ιδρύματα δίχως ουσιαστική δημοσιονομική επιβάρυνση. Με εκτίμηση.