Αρχική Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με τίτλο: «Ρυθμίσεις για την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο...ΜΕΡΟΣ Α’ Ψηφιακός εκσυγχρονισμός εκπαίδευσης, επίλυση θεμάτων σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης, ρύθμιση ζητημάτων της Γενικής Γραμματείας Θρησκευμάτων, του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής και της Εθνικής Αρχής Ανώτατης Εκπαίδευσης (άρθρα 1-75)Σχόλιο του χρήστη Μιχαήλ Κουνελάκης | 14 Ιουλίου 2024, 19:26
ΕΠΙ ΤΟΥ ΆΡΘΡΟΥ 9 Εισαγωγή μαθητών στα Πειραματικά Σχολεία – Επιτροπές διενέργειας εξετάσεων για την εισαγωγή στα Πρότυπα Σχολεία και τα Εκκλησιαστικά Σχολεία – Προσθήκη παρ. 10 και 11 στο άρθρο 18 του ν. 4692/2020 Στα Πειραματικά Σχολεία (ΠΣ) υπάρχουν τρεις ειδικές κατηγορίες μαθητών που συμμετέχουν στην διαδικασία της κλήρωσης για την εισαγωγή Α τάξη. α) Δίδυμα αδέρφια, β) μαθητές που έχουν αδέρφια που ήδη φοιτούν σε ΠΣ και γ) τέκνα εκπαιδευτικών. Θεωρώ ότι στο συγκεκριμένο άρθρο 9 γίνεται με προκλητικό τρόπο ευνοϊκή μεταχείριση των επιλαχόντων αδερφών μαθητών που ήδη φοιτούν στα ΠΣ. Γιατί λοιπόν αυτό να μην ισχύσει και για τα τέκνα των εκπαιδευτικών που ήδη υπηρετούν με θητεία; Οι λόγοι; α) Ανήκουν και αυτά σε ειδική κατηγορία όπως και τα αδέρφια των μαθητών που ήδη φοιτούν β) Σε όλα τα σχολεία της χώρας μας οι εκπαιδευτικοί μπορούν να εγγράψουν τα παιδιά τους στο σχολείο που οι ίδιοι υπηρετούν γ) Ο αριθμός των τέκνων των εκπαιδευτικών είναι σχεδόν μηδαμινός το οποίο σημαίνει ότι η επιβάρυνση ενός ΠΣ είναι ελάχιστη δ) Οι εκπαιδευτικοί που υπηρετούν με θητεία, οι οποίοι κρίθηκαν βάσει αυξημένων προσόντων, ατομικής συνέντευξης και αξιολόγησης Α1, Α2 και Β θέλουν να απολαμβάνουν και τα τέκνα τους την εκπαίδευση που οι ίδιοι οι γονείς τους εκπαιδευτικοί παρέχουν στο ΠΣ που υπηρετούν ε) Οι εκπαιδευτικοί με θητεία δεν έχουν ευνοηθεί ούτε μισθολολογικά αλλά ούτε και διδακτικά. Αντίθετα αφιερώνουν αρκετές ώρες και σε ομίλους, καινοτόμες δράσεις, διδακτικές επισκέψεις, ερευνητικά έργα σε συνεργασία με τριτοβάθμια ιδρύματα κλπ ζ) Οι εκπαιδευτικοί με θητεία θα διευκολυνθούν σε οικογενειακό επίπεδο εάν μπορούν να είναι στην ίδια σχολική μονάδα αντί να μεταφέρουν τα παιδιά τους σε άλλη. Θεωρώ λοιπόν ότι είναι τουλάχιστον άδικο. Για αυτό το λόγο: ΖΗΤΑΜΕ ΚΑΤ' ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΦΘΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΤΕΚΝΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕ ΘΗΤΕΙΑ ΣΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Ή ΤΑ ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΑ ΜΕ ΑΥΤΟ.