Αρχική Συμπράξεις Παραγωγικών και Ερευνητικών Φορέων[Οδηγός Εφαρμογής] – Επιστημονικοί & Τεχνολογικοί Τομείς ΠροτεραιότηταςΣχόλιο του χρήστη Ευγενίδης Δημήτριος | 19 Μαρτίου 2011, 13:14
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα ήθελα και εγώ με την σειρά μου, να προτείνω την ένταξη των Ηλεκτρονικών Παιχνιδιών (Video Games) στον τομέα "Πληροφορική, Τηλεπικοινωνίες και Αυτοματισμοί". Εκτός από τον ψυχαγωγικό τους χαρακτήρα, τα video games έχουν μια ευρεία γκάμα εφαρμογών στην εκπαίδευση, τον στρατό, την ιατρική, την διαφήμιση και την εκπαίδευση προσωπικού σε επιχειρήσεις. Το πλήθος εφαρμογών των ηλεκτρονικών παιχνιδιών έχει ως αποτέλεσμα την απασχόληση πολλών ειδικοτήτων όπως προγραμματιστών, σχεδιαστών (2D και 3D), μουσικών, σκηνοθετών, σκιτσογράφων, ηθοποιών (voice actors), χορευτών (motion capture), συγγραφέων, δικηγόρων (Copywriting), διαφημιστών, εκπαιδευτικών (Serious Games) και άλλων. Με αυτόν τον τρόπο δημιουργούνται νέες θέσεις εργασίας στη χώρα μας και σταδιακή μείωση της ανεργίας. Επιπλέον ο εξαγώγιμος χαρακτήρας των video games, δίνει την δυνατότητα προώθησης και πώλησης του προϊόντος σε κάθε γωνιά της γης. Η διανομή του λογισμικού μέσω του διαδικτύου γίνεται σε ελάχιστο χρονικό διάστημα, σε αντίθεση με ένα παραδοσιακό προϊόν που περιλαμβάνει έξοδα αποστολής και ο χρόνος που απαιτείται για να φτάσει στον επιλεγμένο προορισμό είναι κατά πολύ μεγαλύτερος. Η χώρα μας κατέχει την τεχνογνωσία που χρειάζεται για την δημιουργία των video games, αλλά χρειάζεται περισσότερη υποστήριξη για την ανάπτυξη του κλάδου ώστε να φανούν τα οφέλη σε οικονομικό, κοινωνικό και ερευνητικό επίπεδο.