Αρχική Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με τίτλο: «Ρυθμίσεις για την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο...ΜΕΡΟΣ Α’ Ψηφιακός εκσυγχρονισμός εκπαίδευσης, επίλυση θεμάτων σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης, ρύθμιση ζητημάτων της Γενικής Γραμματείας Θρησκευμάτων, του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής και της Εθνικής Αρχής Ανώτατης Εκπαίδευσης (άρθρα 1-75)Σχόλιο του χρήστη Παναγιώτα | 14 Ιουλίου 2024, 23:43
Σχολιάζω το Άρθρο 31 "Ανάθεση καθηκόντων άμισθου Συμβούλου – Προσθήκη παρ. 5 στο άρθρο 15 ν. 4957/2022". Θεωρώ πως είναι ένα αχρείαστο άρθρο, που δημιουργεί μόνον προβλήματα. Τι εξυπηρετούν οι 4 άμισθοι Σύμβουλοι σε ένα ΑΕΙ όταν υπάρχουν οι 4 Αντιπρυτάνεις και ο εκτελεστικός διευθυντής; Υπάρχει επίσης το Συμβούλιο Διοίκησης με πολλές αρμοδιότητες. Επίσης, το άρθρο είναι πολύ πρόχειρα γραμμένο, χρειάζονται σημαντικές διευκρινήσεις. Αν δεχθούμε την ύπαρξη των Συμβούλων αυτών, ποιά θα είναι η θέση τους στην ιεραρχία του Πανεπιστημίου; Είναι στο επίπεδο του Συμβουλίου Διοίκησης; Είναι στο επίπεδο των Αντιπρυτάνεων ή κάτω από τους Αντιπρυτάνεις; Επίσης, μπορούν οι Σύμβουλοι να είναι μέλη του Συμβουλίου Διοίκησης ή της Συγκλήτου; Υπάρχει ασυμβίβαστο; Τέλος, μπορεί κάποιες από τις αρμοδιότητες των Συμβούλων να εμπλέκονται με τις αρμοδιότητες των Αντιπρυτάνεων; Και αν υπάρχει διχογνωμία Αντιπρύτανη-Συμβούλου, ποιανού η άποψη θα επικρατεί; Θεωρώ πως είναι ένα παντελώς αχρείαστο και ενδεχομένως επικίνδυνο άρθρο για την ομαλή λειτουργία ενός Πανεπιστημίου, και θα πρέπει να διαγραφεί από το νομοσχέδιο.