• Σχόλιο του χρήστη 'Αναστασία Χανταμπή' | 14 Ιουλίου 2024, 23:52

    Σχετικά με το άρθρο 9: Δεν γίνεται καμία αναφορά για τα παιδιά των εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε Πειραματικά σχολεία. Τα παιδιά αυτά λοιπόν βρίσκονται σε μειονεκτική θέση κατά τη διαδικασία της δεύτερης κλήρωσης, καθώς προηγούνται τα δίδυμα και τα αδέλφια μαθητών που ήδη φοιτούν στο σχολείο. Αυτό σημαίνει ότι το ποσοστό των θέσεων που διατίθενται στη δεύτερη κλήρωση συχνά υπερκαλύπτεται από αυτές τις κατηγορίες, αφήνοντας πολύ λίγες ή και καθόλου θέσεις για τα παιδιά των εκπαιδευτικών. Αυτό δημιουργεί μια ανισορροπία και ένα αίσθημα αδικίας για τους εκπαιδευτικούς που αφιερώνονται στην υποστήριξη και την ανάπτυξη των μαθητών του σχολείου. Σε πολλές άλλες σχολικές μονάδες, οι εκπαιδευτικοί μπορούν να δηλώσουν το σχολείο ως επαγγελματική διεύθυνση και να διεκδικήσουν τη δυνατότητα να φοιτήσουν τα παιδιά τους στην ίδια σχολική μονάδα. Δυστυχώς, αυτό το δικαίωμα δεν ισχύει για τα Πειραματικά Σχολεία, δημιουργώντας μια επιπλέον ανισότητα για τους εκπαιδευτικούς που επιλέγουν να υπηρετήσουν σε αυτά τα σχολεία. Τελος, η δυνατότητα φοίτησης των παιδιών των εκπαιδευτικών στα αντιστοιχα Πειραματικά σχολεία μπορεί να λειτουργήσει ως ένα ισχυρό κίνητρο για τους καθηγητές να παραμείνουν και να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στο σχολείο. Αυτή η πρακτική μπορεί να συμβάλλει στη μείωση της κινητικότητας των εκπαιδευτικών και να ενισχύσει τη σταθερότητα της σχολικής μονάδας. Θα μπορούσαν λοιπόν τα παιδιά των εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε Πειραματικά σχολεία, τα οποία να σημειωθεί ότι δεν ξεπερνούν το 2% του συνόλου των μαθητών,   να μπαίνουν στην αρχική κλήρωση και στην περίπτωση που δεν κληρωθούν να ενταχθούν στην σχολική μονάδα με υπεραριθμία