• Σχόλιο του χρήστη 'Ευθύμιος' | 15 Ιουλίου 2024, 00:45

    Άρθρο 9 Εισαγωγή μαθητών στα Πειραματικά Σχολεία – Επιτροπές διενέργειας εξετάσεων για την εισαγωγή στα Πρότυπα Σχολεία και τα Εκκλησιαστικά Σχολεία - Προσθήκη παρ. 10 και 11 στο άρθρο 18 του ν. 4692/2020 Στο άρθρο 18 του ν. 4692/2020 (Α’ 111), περί επιλογής μαθητών, προστίθενται παρ. 10 και 11 ως εξής: «10. Στα σχολεία που χαρακτηρίζονται ως πειραματικά με απόφαση της Δ.Ε.Π.Π.Σ., ύστερα από εισήγηση του ΕΠ.Ε.Σ. της σχολικής μονάδας σύμφωνα με το άρθρο 13 του παρόντος, είναι δυνατή, κατόπιν αίτησης, η κατ’ εξαίρεση εισαγωγή μαθητή στην εισαγωγική ή ενδιάμεση τάξη του Πειραματικού Σχολείου (ΠΕΙ.Σ), υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις: α) ο μαθητής βρίσκεται στους πίνακες των επιλαχόντων της εισαγωγικής κλήρωσης και β) στην ίδια σχολική μονάδα φοιτά αδελφός αυτού, που είχε εγγραφεί σε αυτή πριν από τον χαρακτηρισμό της ως ΠΕΙ.Σ.. Η αίτηση υποβάλλεται από τους γονείς ή κηδεμόνες του μαθητή εντός τριάντα (30) ημερών από την κλήρωση εισαγωγής στο ΠΕΙ.Σ. ή από τη δημοσίευση του παρόντος για περιπτώσεις μαθητών που αναγράφονται σε πίνακες επιλαχόντων προηγουμένων ετών. Οι ανωτέρω αιτήσεις γίνονται δεκτές κατά τη σειρά του αύξοντος αριθμού στον πίνακα των επιλαχόντων μαθητών της οικείας σχολικής μονάδας και έως τη συμπλήρωση του ανώτατου προβλεπόμενου αριθμού μαθητών ανά τάξη αυτής. ΠΡΟΤΑΣΗ: ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΦΘΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΤΕΚΝΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕ ΘΗΤΕΙΑ ΣΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Ή ΤΑ ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΑ ΜΕ ΑΥΤΟ. Άρθρο 13 Αρμοδιότητες της Διοικούσας Επιτροπής Προτύπων και Πειραματικών Σχολείων ως προς τον καθορισμό του αριθμού των μαθητών – Τροποποίηση περ. στ) παρ. 3 άρθρου 14 του ν. 4692/2020 Στην περ. στ) της παρ. 3 του άρθρου 14 του ν. 4692/2020 (Α’ 111), περί αρμοδιοτήτων της διοικούσας Επιτροπής Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων, προστίθενται οι λέξεις «τον αριθμό των μαθητών στις επόμενες τάξεις, καθώς και τον αριθμό των τμημάτων ανά τάξη» και η περ. στ) διαμορφώνεται ως εξής: «στ) καθορίζει τον αριθμό των μαθητών που εισάγονται στην εισαγωγική τάξη, τον αριθμό των μαθητών στις επόμενες τάξεις, καθώς και τον αριθμό των τμημάτων ανά τάξη των Π.Σ. και ΠΕΙ.Σ. κάθε βαθμίδας, έπειτα από εισήγηση του οικείου ΕΠ.Ε.Σ. ή του Διευθυντή ή Προϊσταμένου του Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ., σε περίπτωση που δεν έχει συγκροτηθεί το οικείο ΕΠ.Ε.Σ., σύμφωνα με τις παρ. 4 και 8 του άρθρου 18.». ΠΡΟΣΘΗΚΗ: και τον αριθμό των τμημάτων ανά τάξη, (γενικής παιδείας, κατευθύνσεων και ομάδων προσανατολισμού στο Λύκειο. Τα τμήματα των κατευθύνσεων στη β' τάξη λυκείου και των ομάδων προσανατολισμού στη γ' τάξη λυκείου θα έχουν μέγιστο αριθμό μαθητών ίσο μ' αυτό της γενικής παιδείας. Η υπέρβαση αυτού του αριθμού μαθητών θα οδηγεί στη δημιουργία νέου τμήματος)