• Σχόλιο του χρήστη 'ευγενια' | 26 Νοεμβρίου 2009, 18:09

    Kυρία Υπουργέ, Τα προβλήματα στο χωρο της παιδείας είναι ενίαια και για όλα αυτά δεν είναι δίκαιο να στοχοποιείται μόνο ο εκπαιδευτικός. Θα ήθελα να θυμηθείτε σας παρακαλώ ότι όλες οι πορείες και οι καριέρες των εκπαιδευτικών στηρίχθηκαν σε μία συντεταγμένη πολιτική που ψηφίστηκε αρχικά από τη δική σας κυβέρνηση. Και ερωτώ. Γιατί δεν αντιδράσατε τότε,αφού ήσασταν μέλος της Κυβέρνησης έτσι ώστε να μην παρασύρετε κι εμάς στη δίνη των συνεχών μετατροπών. Όλοι οι εκπαιδευτικοί που τρέχουν από νησί σε νησί,από χωριό σε χωριό πώς θα ανταγωνιστουν τα νέα παιδιά-ηλικίας 22 και πάνω-που οι γονείς τους θα τους στείλουν στον ΜΠΟΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΑΣΕΠ;Ξέρατε ότι ο ΑΣΕΠ έχει δημιουργήσει μια ολόκληρη βιομηχανία με γνώμονα τις εξετάσεις αυτες και κάνει χρυσές δουλειές;Πώς λοιπόν διασφαλίζετε το μέλλον του καθηγητή που έχει 20 μόρια,τρέχει σε όλα τα μέρη της χώρας.έχει δοκιμαστεί στην τάξη πολλάκις και τώρα θα τρέξει να δώσει ΑΣΕΠ;ΜΠΟΡΕΙ;;! Σταματήστε να τροφοδοτείτε τους πίνακες,απορροφήστε τον κόσμο που έχει μια προυπηρεσια σεβαστή και μπορείτε να παίρνετε 50% από τον ΑΣΕΠ ΚΑΙ 50% από την προυπηρεσία. Και μπορείτε φυσικά. ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ= Να υλοποιηθεί ο θεσμός του Ολοήμερου Γυμνασίου και Λυκείου,όπως υπάρχει στην Πρωτοβάθμια και να ανοίξετε θέσεις οργανικές στην Ειδική Αγωγή.ΌΛες οι δόμες στην Ειδική Αγωγή υπαρχουν στην Α΄θμια!Αλήθεια,τα παιδιά με ειδικές ανάγκες δε συνεχίζουν μετά;Οι καθηγητές δηλ δεν πρέπει κι αυτοί με τη σειρά τους να καταρτιστούν;Γιατί η Μέση Εκπαίδευση δεν έχει Διδασκαλείο;Δεν έχει μεταπτυχιακά και διδακτορικά στην Ειδική Αγωγή; Αυτες είναι προτάσεις Κυρία Υπουργέ. Κι έτσι αποδεικνύετε ότι είναι πρώτα ο μαθητής μαζί με τον καθηγητή του. Γιατί ο μαθητής δεν έχει ταυτότητα,αν δεν έχει καθηγητή.