Αρχική Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με τίτλο: «Ρυθμίσεις για την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο...ΜΕΡΟΣ Γ’ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΚΕΣ – ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ –ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ (άρθρα 90-107)Σχόλιο του χρήστη B.Dom. - Dr. ΕΔΙΠ | 15 Ιουλίου 2024, 10:20
Η πρόταση ρύθμισης που ψήφισε πρόσφατα στο Συνέδριό της η ΠΟΣΕΕΔΙΠ ΑΕΙ με βρίσκει σύμφωνο, καθώς προσπαθεί να κλείσει μια ανοιχτή πληγή πολλών ετών που αδικεί μεγάλη μερίδα μελών ΕΔΙΠ με διδακτορικό τίτλο, που εδώ και χρόνια παραμένουν εγκλωβισμένοι σε ένα ιδιότυπο καθεστώς διδακτικού προσωπικού δυο ταχυτήτων. Η πρόταση για δυνητική ένταξη σε μόνιμη προσωποπαγή θέση εισαγωγικής βαθμίδας Δ.Ε.Π. (Λέκτορα ή Επίκουρου), μετά από κρίση, με βάση το γνωστικό αντικείμενο είναι μια δίκαιη πρόταση που δεν «χαρίζει» τίποτα στους ΕΔΙΠ που έχουν τα προσόντα, ούτε όμως απειλεί την ποιότητα και το επίπεδο του προσωπικού των Ιδρυμάτων, όπως φοβούνται οι διαφωνούντες. Η διαδικασία ένταξης μετά από κρίση, θα εξασφαλίσει την αξιοκρατία και θα δώσει την ευκαιρία στους συναδέλφους Διδάκτορες ΕΔΙΠ, που διαθέτουν τα τυπικά και ουσιαστικά ακαδημαϊκά προσόντα, να διεκδικήσουν την εξέλιξη που εδώ και χρόνια δε μπορούν να έχουν. Προσοχή, δεν πρέπει να παρερμηνευθεί η πρόταση. Δε ζητείται να γίνουν όλοι οι ΕΔΙΠ επίκουροι. Το ζητούμενο είναι να δοθεί η ευκαιρία σε όσους έχουν τα προσόντα να το διεκδικήσουν αυτονόητο. Ας είναι αυτή η στιγμή που το Υπουργείο θα σκύψει με λογική να λύσει αυτό το πρόβλημα που δημιουργεί στα ελληνικά πανεπιστήμια διδακτικό προσωπικό δυο ταχυτήτων.