Αρχική Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με τίτλο: «Ρυθμίσεις για την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο...ΜΕΡΟΣ Γ’ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΚΕΣ – ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ –ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ (άρθρα 90-107)Σχόλιο του χρήστη Σ.Α. | 15 Ιουλίου 2024, 12:21
Για την κατηγορία του Ε.Δι.Π. το τυπικό προσόν πρόσληψης είναι ο μεταπτυχιακός τίτλος. Σε αυτήν την κατηγορία είναι εγκλωβισμένοι πολλοί Διδάκτορες Ε.ΔΙ.Π. με αυτοδύναμο διδακτικό και ερευνητικό έργο, δημοσιεύσεις, συμμετοχή σε διεθνή ερευνητικά προγράμματα, μεταδιδακτορικές έρευνες και συνέδρια. Δυστυχώς εδώ και αρκετά χρόνια η διφορούμενη διατύπωσή "ΔΥΝΑΤΑΙ" στον νόμο 4957/2022, δημιουργεί προβλήματα καθώς ερμηνεύεται διαφορετικά και κατά περίπτωση! "Στα μέλη Ε.ΔΙ.Π., που είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος δύναται να ανατίθεται αυτοδύναμο διδακτικό έργο". ΠΡΟΤΑΣΗ: Στα υπηρετούντα μέλη Ε.ΔΙ.Π. που διαθέτουν τα απαραίτητα ακαδημαϊκά προσόντα σύμφωνα με το άρθρο 14 του ν. 1268/1982 (Α' 87), όπως αυτό ίσχυε κατά τη δημοσίευση του ν. 4009/2011 (Α' 195), δύνανται να ενταχτούν με βάση το γνωστικό τους αντικείμενο σε μόνιμη προσωποπαγή θέση Επίκουρου Καθηγητή, ύστερα από κρίση. Σε περίπτωση θετικής κρίσης το υπηρεσιακό καθεστώς και οι δυνατότητες περαιτέρω εξέλιξης των ενταχθέντων καθορίζονται από τα ισχύοντα για τα υπηρετούντα μέλη Δ.Ε.Π.. Σε περίπτωση αρνητικής κρίσης, ο υποψήφιος διατηρεί τη θέση την οποία κατείχε, δύναται δε να υποβάλλει εκ νέου αίτηση για ένταξη σε προσωποπαγή θέση Επίκουρου Καθηγητή, ύστερα από εύλογο χρονικό διάστημα που θα κρίνει το υπουργείο από την προηγούμενη αρνητική κρίση.