Αρχική Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με τίτλο: «Ρυθμίσεις για την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο...ΜΕΡΟΣ Α’ Ψηφιακός εκσυγχρονισμός εκπαίδευσης, επίλυση θεμάτων σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης, ρύθμιση ζητημάτων της Γενικής Γραμματείας Θρησκευμάτων, του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής και της Εθνικής Αρχής Ανώτατης Εκπαίδευσης (άρθρα 1-75)Σχόλιο του χρήστη Δημήτρης Κάσσης, Πρόεδρος ΓΣ ΠΟΕΕΚ-Ι | 15 Ιουλίου 2024, 12:26
Σχετικά με το Άρθρο 30 "Επίβλεψη υποστήριξη διδακτορικής διατριβής υποψηφίων διδακτόρων – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 94 ν. 4957/2022" θεωρώ πως η τοποθέτηση της Ένωσης Ειδικών Λειτουργικών Επιστημόνων (Ε.Ε.Λ.Ε.) είναι σωστή καθότι για άλλη μια φορά εμφανίζονται διαχωρισμοί ακόμα και εντός του Ερευνητικού προσωπικού των ερευνητικών φορέων. Η κατηγορία των Ειδικών Λειτουργικών Επιστημόνων (Ε.Λ.Ε.), υπό την προϋπόθεση ότι είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος, θα πρέπει να συμπεριλφθεί στις κατηγορίες προσωπικού που συμμετέχουν σε τριμελείς επιτροπές διδακτορικών διατριβών στην παρούσα τροπολογία. Όπως αναφέρει κι η Ε.Ε.Λ.Ε., είναι σημαντικός ο αριθμός των εκλεγμένων Ε.Λ.Ε. με διδακτορικό δίπλωμα που ηγούνται ερευνητικών ομάδων και που επιβλέπουν, επί της ουσίας, υποψήφιους διδάκτορες στα πλαίσια υλοποίησης ερευνητικών έργων. Δρ. Δημήτρης Κάσσης Πρόεδρος του Γενικού Συμβουλίου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εργαζομένων σε Ερευνητικά Κέντρα και Ιδρύματα