• Σχόλιο του χρήστη 'Ιωάννης Κυργιόπουλος' | 15 Ιουλίου 2024, 12:44

    Μερικές επισημάνσεις σε σχέση με το άρθρο 6 Συνδρομή των αποδεκτών αναφορών της ειδικής ψηφιακής πλατφόρμας για την αντιμετώπιση της ενδοσχολικής βίας και των φαινομένων εκφοβισμού από Ειδικούς Συμβούλους – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 8 ν. 5029/2023. Η συγκρότηση των τετραμελών επιτροπών στηρίζεται σε Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό το οποίο εργάζεται με πλήρες ωράριο σε σχολεία ειδικής και γενικής αγωγής και ΚΕΔΑΣΥ και που δεν δύναται να υποστηρίξει ένα τέτοιο έργο σε επίπεδο νομού και εκπαιδευτικής βαθμίδας. Είναι εφικτό μία/ένας ψυχολόγος που εργάζεται σε ειδικό δημοτικό ή ΕΕΕΕΚ ή μία/ένας κοινωνική/ός λειτουργός που εργάζεται σε ΕΔΥ ή ΚΕΔΑΣΥ να είναι ταυτόχρονα σε θέση «να αναπτύσσουν δράσεις υποστηρικτικές και επιμορφωτικές…, να ασκούν εποπτεία στον χειρισμό υποθέσεων από σχολικές μονάδες…, να παρακολουθούν, να επιβλέπουν, να συνεπικουρούν τις σχολικές μονάδες στον χειρισμό κρίσεων… και να συντάσσουν ετήσιες εκθέσεις με τις παρατηρήσεις και τα συμπεράσματα» (αρ.8); Είναι εφικτό εργαζόμενοι ΕΕΠ σε σχολεία με μαθητές με αναπηρίες και αυξημένες ανάγκες ή σε πέντε ή τέσσερα ή τρία γενικά σχολεία με μεγάλο πληθυσμό μαθητών ή σε ΚΕΔΑΣΥ με εντατικούς ρυθμούς αξιολόγησης για την κάλυψη μεγάλων αριθμών αιτημάτων να επιτελέσουν ένα τέτοιο έργο και ταυτόχρονα να καλύψουν τις ανάγκες σχολείων Α΄θμιας ή Β΄θμιας Εκπαίδευσης σε επίπεδο Νομού; Όλα τα προαναφερόμενα συμβαίνουν όμως μιας και έχουν οριστεί ψυχολόγοι και κοινωνικοί λειτουργοί οι οποίες/οι εργάζονται σε ΚΕΔΑΣΥ, ειδικά δημοτικά, ΕΕΕΕΚ, ΕΔΥ ως μέλη ομάδων δράσης για τη Α΄θμια ή Β΄θμια Εκπαίδευση σε όλη την Ελλάδα. Η πρότασή μου είναι να γίνουν προσλήψεις ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών, ειδικά για τη συγκεκριμένη δράση, οι οποίοι θα αποτελούν σταθερά μέλη των Τετραμελών Επιτροπών και θα μπορούν να ασκούν απερίσπαστοι και με υψηλό αίσθημα ευθύνης το συγκεκριμένο έργο.