Αρχική Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με τίτλο: «Ρυθμίσεις για την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο...ΜΕΡΟΣ Γ’ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΚΕΣ – ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ –ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ (άρθρα 90-107)Σχόλιο του χρήστη Δρ. Εμμανουήλ Ζούλιας (Μέλος Ε.ΔΙ.Π. | 15 Ιουλίου 2024, 15:56
Αξιότιμε Υπουργέ, Συμφωνώ με τη θέση της ΠΟΣΕΕΔΙΠ. Αποκαταστήστε την αδικία, κρατήστε έμπειρα στελέχη στα Πανεπιστήμια, μην δίνετε ακόμα ένα λόγω για φυγή στο εξωτερικό επιστημόνων υψηλών προσόντων που βλέπουν την απόλυτη στασιμότητα. Τα μέλη ΕΔΙΠ κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος, προσφέρουν πολυετείς, εξειδικευμένες υπηρεσίες στα ελληνικά πανεπιστήμια, υψηλό επιστημονικό έργο, πολύτιμο διδακτικό έργο, καλύπτοντας πάγιες και διαρκείς ανάγκες ενώ στερούνται δικαιωμάτων. Η μετεξέλιξή μας ως μέλη ΔΕΠ δικαιώνει το αυτονόητο δικαίωμα εργασιακής εξέλιξης κάθε εργαζόμενου που πληροί τις προϋποθέσεις. Τι νόημα έχει για κάποιον να συνεχίζει να προσπαθεί εάν δεν υπάρχει καμία προοπτική εξέλιξης; Όταν παρεμποδίζεται η συμμετοχή του σε πόρους που παρέχει το δημόσιο πανεπιστήμιο στα μέλη ΔΕΠ. Όταν απορρίπτεται σε κρίσεις μελών ΔΕΠ γιατί το Τμήμα έχει ανάγκη να αυξήσει αριθμητικά το προσωπικό του. Όταν κάθε γραμματειακή έλλειψη αυτονόητα πρέπει να καλύπτεται από τον ΕΔΙΠ, επιπρόσθετα στα διδακτικά καθήκοντα του παρεμποδίζοντας το ερευνητικό του έργο; Υπάρχει προβληματισμός από μέλη ΔΕΠ ότι πρέπει να είναι πολύ αυστηρή η κρίση των ΕΔΙΠ κατά την ένταξη τους, να έχουν δικά τους ερευνητικά έργα, να έχουν φέρει χρήματα στον ΕΛΚΕ, να μην πέσουν οι στατιστικοί δείκτες απόδοσης των Τμημάτων! Μα πώς θα πέσουν οι στατιστικοί δείκτες των Τμημάτων αφού ήδη συμπεριλαμβάνουν το έργο μας; Και γιατί πρέπει εμείς να κριθούμε αυστηρότερα από ότι ορίζει ο νόμος; Μόνο ώθηση στα Τμήματα, που συνεχώς φθίνουν σε προσωπικό, θα επιφέρει μία εξέλιξη μας σε θέση βαθμίδας ΔΕΠ. Για όλους τους παραπάνω λόγους αιτούμαστε τη νομοθετική ρύθμιση, όπως ψηφίστηκε στο πρόσφατο συνέδριο της Π.Ο.Σ.Ε.Ε.ΔΙ.Π. Α.Ε.Ι.: «Τα υπηρετούντα μέλη Ε.ΔΙ.Π. και Ε.Ε.Π., που διαθέτουν τα απαιτούμενα ακαδημαϊκά προσόντα σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, δύνανται να ενταχθούν, με βάση το γνωστικό τους αντικείμενο, σε μόνιμη προσωποπαγή θέση εισαγωγικής βαθμίδας Δ.Ε.Π. (Λέκτορα ή Επίκουρου), μετά από κρίση. Σε περίπτωση θετικής κρίσης το υπηρεσιακό καθεστώς και οι δυνατότητες περαιτέρω εξέλιξης των ενταχθέντων καθορίζονται από τα ισχύοντα για τα υπηρετούντα μόνιμα με προσωποπαγή θέση μέλη Δ.Ε.Π εισαγωγικής βαθμίδας (Λέκτορες ή Επίκουροι). Σε περίπτωση αρνητικής κρίσης, η/ο υποψήφια/ος διατηρεί τη θέση την οποία κατείχε, δύναται δε να υποβάλλει εκ νέου αίτηση σε προσωποπαγή θέση ως άνω μετά την παρέλευση τουλάχιστον 2 ετών από την προηγούμενη αρνητική κρίση.»