Αρχική Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με τίτλο: «Ρυθμίσεις για την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο...ΜΕΡΟΣ Γ’ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΚΕΣ – ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ –ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ (άρθρα 90-107)Σχόλιο του χρήστη Δρ ΕΔΙΠ-Aμαλία | 15 Ιουλίου 2024, 15:16
Συμφωνώ απόλυτα με την τοποθέτηση ότι στα Ελληνικά Πανεπιστήμια σήμερα υπηρετούν μέλη ΕΔΙΠ, κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος, επιλεγμένα μετά από διαδικασία κρίσης, με διεθνώς αναγνωρισμένο επιστημονικό έργο. Τα συγκεκριμένα μέλη ΕΔΙΠ έχοντας τα απαραίτητα προσόντα, καλύπτουν ήδη διαρκείς ανάγκες των Ελληνικών Πανεπιστημίων, έχοντας σε μεγάλο ποσοστό καθήκοντα που αντιστοιχούν στη βαθμίδα του επίκουρου Καθηγητή, χωρίς όμως την αντίστοιχη θεσμική αναγνώριση. Κ. Υπουργέ, η πολιτεία οφείλει να δώσει λύση στο υπάρχον προβλημα των επιστημόνων ΕΔΙΠ και να άρει την άνιση μεταχείριση επιστημόνων στη διεκδίκηση της ακαδημαϊκής τους εξέλιξης. Αναγνωρίστε και θεσμικά το έργο τους, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να ενταχθούν σε μόνιμες προσωποπαγείς θέσεις Επίκουρων Καθηγητών μετά από κρίση και με τη σύμφωνη γνώμη των συνελεύσεων των τμημάτων που υπηρετούν, γιατί οι συνάδερφοι υπηρετούν ήδη στα τμήματα αυτά. Οι συνθήκες είναι ώριμες πια (σχετικές αποφάσεις ΠΟΣΕΕΔΙΠ, ΠΟΣΔΕΠ, Συνόδου Πρυτάνεων) και οι καιροί ου μενετοί.