Αρχική Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με τίτλο: «Ρυθμίσεις για την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο...ΜΕΡΟΣ Α’ Ψηφιακός εκσυγχρονισμός εκπαίδευσης, επίλυση θεμάτων σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης, ρύθμιση ζητημάτων της Γενικής Γραμματείας Θρησκευμάτων, του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής και της Εθνικής Αρχής Ανώτατης Εκπαίδευσης (άρθρα 1-75)Σχόλιο του χρήστη ΤΣΙΓΚΑ ΑΓΓΕΛΙΚΗ | 15 Ιουλίου 2024, 16:41
Θα ήθελα να κάνω μία κατα την προσωπική μου γνώμη μία πάρα πολύ σημαντική πρόταση σχετικά με το άρθρο 19 όπου και αναφέρεται στις ειδικές κατηγορίες μετάθεσης. Θα ήταν σκόπιμο να δικαιούνται άμεσα μετάθεση και οι εκπαιδευτικοί που έχουν σύζυγο με αναπηρία 75% και πάνω ανεξαρτήτου παθήσεως καθώς και ανήλικα τέκνα με 67% και πάνω , και όχι μόνο οι ίδιοι οι έχοντες αναπηρία εκπαιδευτικοί (όπως ήδη ισχύει και για τις αποσπάσεις των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών). Άλλωστε δεν μπορεί άλλο να ισχύει για τις αποσπάσεις και άλλο για τις μεταθέσεις ενώ η πάθηση και το ποσοστό αναπηρίας είναι το ίδιο και στην μία και στην άλλη περίπτωση. Επιπλέον, είναι εξίσου δύσκολο και για τον/την εκπαιδευτικό που έχει σύζυγο ή ανήλικο τέκνο με αναπηρία να υπηρετήσει κάπου μακριά , εφόσον έχει την φροντίδα τους. Θα έπρεπε λοιπόν να ληφθεί υπόψιν και αυτό το στοιχείο οπωσδήποτε , αν θέλουμε να μιλάμε για ένα κοινωνικό κράτος με ενσυναίσθηση και εύλογες ευαίσθησίες ως προς τις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες όπως και είναι οι εκπαιδευτικοί με κάποιου είδους αναπηρία ή οι σύζυγοι-εκπαιδευτικοί ανθρώπων με αναπηρία μέσα στην ίδια την οικογένεια τους( σύζυγος/τέκνο). Ελπίζω να ήμουνα καθόλα κατατοπιστική με αυτή μου την πρόταση προς διόρθωση/τροποποίηση του άρθρου 19 για τις ειδικές κατηγορίες μετάθεσης. Σας ευχαριστώ.