Αρχική Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με τίτλο: «Ρυθμίσεις για την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο...ΜΕΡΟΣ Γ’ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΚΕΣ – ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ –ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ (άρθρα 90-107)Σχόλιο του χρήστη Dr V.K.Oikonomou | 15 Ιουλίου 2024, 17:49
Αξιοτιμε κ Υπουργε, η τριτοβαθμια εκπαιδευση στελεχωνεται απο συναδελφους ΕΔΙΠ που επι της παρουσης εχουν αρκετοι προσοντα πρωτοβαθμιου καθηγητη ΑΕΙ, διεθνη αναγνωριση, h-index πανω απο 50, μερικοι ανω των 250 διεθνων δημοσιευσεων, ειναι editor in chief σε διεθνη περιοδικα, επιβλεπουν πτυχιακες και διπλωματικες, διδασκουν σε μεταπτυχιακα, και δυστυχως δεν εχουν επι χρονια την δυνατοτητα ελαχιστης εξελιξης σε μονιμη θεση ΔΕΠ. Αυτο αποτελει αντι-κινητρο στην παραγωγικοτητα των συναδελφων και αποτελει τροχοπεδη στην ομαλη τους εξελιξη ως επιστημονων. Θα ηθελα να ταχθω σθεναρα υπερ της ψηφισμενης προτασης του συνέδριου της Π.Ο.Σ.Ε.Ε.ΔΙ.Π. Α.Ε.Ι.: «Τα υπηρετούντα μέλη Ε.ΔΙ.Π. και Ε.Ε.Π., που διαθέτουν τα απαιτούμενα ακαδημαϊκά προσόντα σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, δύνανται να ενταχθούν, με βάση το γνωστικό τους αντικείμενο, σε μόνιμη προσωποπαγή θέση εισαγωγικής βαθμίδας Δ.Ε.Π. (Λέκτορα ή Επίκουρου), μετά από κρίση. Σε περίπτωση θετικής κρίσης το υπηρεσιακό καθεστώς και οι δυνατότητες περαιτέρω εξέλιξης των ενταχθέντων καθορίζονται από τα ισχύοντα για τα υπηρετούντα μόνιμα με προσωποπαγή θέση μέλη Δ.Ε.Π εισαγωγικής βαθμίδας (Λέκτορες ή Επίκουροι). Σε περίπτωση αρνητικής κρίσης, η/ο υποψήφια/ος διατηρεί τη θέση την οποία κατείχε, δύναται δε να υποβάλλει εκ νέου αίτηση σε προσωποπαγή θέση ως άνω μετά την παρέλευση τουλάχιστον 2 ετών από την προηγούμενη αρνητική κρίση.»