Αρχική Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με τίτλο: «Ρυθμίσεις για την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο...ΜΕΡΟΣ Α’ Ψηφιακός εκσυγχρονισμός εκπαίδευσης, επίλυση θεμάτων σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης, ρύθμιση ζητημάτων της Γενικής Γραμματείας Θρησκευμάτων, του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής και της Εθνικής Αρχής Ανώτατης Εκπαίδευσης (άρθρα 1-75)Σχόλιο του χρήστη Ελευθερία Περιφάντση | 15 Ιουλίου 2024, 18:42
ΆΡΘΡΑ 18 & 19 Άρθρο 18: Θετική αλλά με την προϋπόθεση να έχει ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥ τουλάχιστον για όσους/ες διορίστηκαν από το 2020 η τελευταία πρόταση της α παραγράφου του άρθρου 18, σύμφωνα με την οποία λογίζεται ως χρόνος υπηρέτησης στην οργανική τους θέση ο χρόνος απόσπασης των εκπαιδευτικών που ανήκουν στις ειδικές κατηγορίες μετάθεσης της παρ. 1 του άρθρου 13 του π.δ. 50/1996 (Α’ 45) ή του άρθρου 8 του π.δ. 56/2001 (Α’ 47), αντίστοιχα, καθώς και όσοι έχουν, οι ίδιοι ή οι σύζυγοί τους, ποσοστό αναπηρίας εβδομήντα πέντε τοις εκατό (75%) και άνω ανεξαρτήτως παθήσεως ή έχουν τέκνα με αναπηρία εξήντα επτά τοις εκατό (67%) και άνω, ανεξαρτήτως παθήσεως. Άρθρο 19: Η πρόβλεψη μόνο για εκπαιδευτικούς με εφ’ όρου ζωής αναπηρία σε ποσοστό 80% και άνω αδικεί εκπαιδευτικούς που εξετάζονται επί σειρά ετών ανά 2 έτη από τις επιτροπές ΚΕΠΑ και παραμένουν μετά από πολλά έτη στο 80% και άνω, χωρίς να τους δίνεται ο χαρακτηρισμός εφ΄ όρου ζωής, ενώ η κατάστασή τους είναι μη αναστρέψιμη. Τέλος, θα έπρεπε να προβλέπεται σε κάποιο άρθρο ο αριθμός των σχολείων τοποθέτησης εκπαιδευτικών αποσπασμένων και με ποσοστά αναπηρίας 80% και άνω. Είναι παράλογο εκπαιδευτικοί με τόσο μεγάλα ποσοστά αναπηρίας να τοποθετούνται σε 4 και 5 σχολεία και να αναγκάζονται να πηγαίνουν σε δύο σχολικές μονάδες την ίδια ημέρα. Η απλή ενημέρωση των διευθυντών/-τριών για διευκόλυνση των εκπαιδευτικών με μεγάλα ποσοστά αναπηρίας δεν αρκεί και δεν τηρείται με πρόσχημα συνήθως την εύρυθμη λειτουργία των σχολείων, παραβλέποντας τις αντικειμενικές δυσκολίες των εν λόγω εκπαιδευτικών.