• Σχόλιο του χρήστη 'Σύμβουλος Εκπαίδευσης' | 16 Ιουλίου 2024, 00:02

    Μοριοδότηση Εκπαιδευτικών του Ψηφιακού Φροντιστηρίου. Η παράγραφος 3β του άρθρου 3 προβλέπει δύο (2) μονάδες ανά έτος για εκπαιδευτικούς του Ψηφιακού Φροντιστηρίου, χωρίς ανώτατο όριο. Αυτό έρχεται σε αντίθεση με την υφιστάμενη νομοθεσία (άρθρο 33, Ν. 4823/2021), σύμφωνα με την οποία:
 1) Η διδακτική εμπειρία μοριοδοτείται με μία (1) μονάδα ανά έτος, με μέγιστο όριο εννέα (9) μονάδες.
 2) Η διοικητική εμπειρία των διευθυντών/ντριών σχολικών μονάδων μοριοδοτείται με 1,50 μονάδες ανά έτος, έως έξι (6) μονάδες και μία επιπλέον (1) μονάδα ανά έτος -ως διδακτική-, με ανώτατο όριο εννέα (9) μονάδες αντίστοιχα.
 3) Το συμβουλευτικό έργο των Συμβούλων Εκπαίδευσης μοριοδοτείται με 0,50 μονάδες ανά έτος, έως δύο (2) μονάδες, ενώ αυτό δεν θεωρείται παράλληλα διδακτική εμπειρία οπότε δεν μοριοδοτείται αντίστοιχα.
 Η προτεινόμενη ρύθμιση δημιουργεί αδικίες και ανισότητες, υποβαθμίζοντας τόσο το έργο των Συμβούλων Εκπαίδευσης όσο και όλων των εκπαιδευτικών. Συγκεκριμένα, στα καθήκοντα των Συμβούλων Εκπαίδευσης περιλαμβάνονται, πέρα από την αξιολόγηση διδασκαλιών, η οργάνωση και υλοποίηση επιμορφωτικών σεμιναρίων για τους εκπαιδευτικούς, η παροχή επιστημονικής και παιδαγωγικής καθοδήγησης, καθώς και δειγματικές διδασκαλίες. Ωστόσο, όλα αυτά τα καθήκοντα δεν λαμβάνονται υπόψη ως διδακτική εμπειρία σύμφωνα με την τρέχουσα νομοθεσία και δεν μοριοδοτούνται ανάλογα. Προτείνεται η αναθεώρηση αυτής της ρύθμισης καθώς η διασφάλιση της ισότητας και της δικαιοσύνης είναι θεμελιώδης για μια αποτελεσματική και δίκαιη εκπαιδευτική πολιτική.