Αρχική Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με τίτλο: «Ρυθμίσεις για την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο...ΜΕΡΟΣ Α’ Ψηφιακός εκσυγχρονισμός εκπαίδευσης, επίλυση θεμάτων σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης, ρύθμιση ζητημάτων της Γενικής Γραμματείας Θρησκευμάτων, του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής και της Εθνικής Αρχής Ανώτατης Εκπαίδευσης (άρθρα 1-75)Σχόλιο του χρήστη Χρίστος | 16 Ιουλίου 2024, 00:03
ΕΠΙ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 19 Εάν παραμείνει ως έχει, πολλοί εκπαιδευτικοί θα συνεχίσουν να μην δικαιούνται μετάθεση κατά προτεραιότητα, όσοι οι ίδιοι ή ο/η σύζυγος έχουν αναπηρία άνω του 67%, παρότι αυτό θεωρείται όριο βαριάς αναπηρίας από τα ΚΕ.Π.Α. Συνεπώς, θα πρέπει να έχουν δικαίωμα μετάθεσης ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΟΡΓΑΝΙΚΟΥ ΚΕΝΟΥ, ή έστω κατά προτεραιότητα, όλοι οι εκπαιδευτικοί, που έχουν οι ίδιοι άνω του 67%, ή ο/η σύζυγος που έχει ποσοστό αναπηρίας άνω του 67% - καθώς στην ουσία ο εκπαιδευτικός είναι ο/η φροντιστής, δηλαδή ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΟΥΝ ΣΕ ΕΙΔΙΚΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ. Και όχι μόνον όσοι έχουν αποκλειστικά οι ίδιοι αναπηρία / χρόνια πάθηση και όχι μόνον όσοι έχουν άνω του απαράδεκτου υψηλού ποσοστού του 80%, (ώστε να παύσουν να εξουθενώνονται εκπαιδευτικοί / σύζυγοι ΑμεΑ, που παρότι έχουν εξίσου σοβαρά προβλήματα υγείας έχουν κάτω του 80%). Και εξυπακούεται, δίχως να μπαίνει το προαπαιτούμενο του «εφ’ όρου ζωής», καθώς πολλοί εκπαιδευτικοί παρότι έχουν περάσει 4 και 5 φορές από τις επιτροπές πιστοποίησης αναπηρίας, δεν έχουν λάβει ακόμα απόφαση ΚΕ.Π.Α. «εφ’ όρου ζωής».