Αρχική Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με τίτλο: «Ρυθμίσεις για την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο...ΜΕΡΟΣ Α’ Ψηφιακός εκσυγχρονισμός εκπαίδευσης, επίλυση θεμάτων σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης, ρύθμιση ζητημάτων της Γενικής Γραμματείας Θρησκευμάτων, του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής και της Εθνικής Αρχής Ανώτατης Εκπαίδευσης (άρθρα 1-75)Σχόλιο του χρήστη Μαριάνθη Μυλωνά | 16 Ιουλίου 2024, 07:20
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ Άρθρο 23 Ορθός ο ορισμός των Υπευθύνων Εργαστηρίων ως στελέχη διοίκησης των Ε.Κ. όμως λόγω των αυξημένων αρμοδιοτήτων που φέρει ο νόμος 5082/2024 για τους Υπευθύνους Εργαστηρίων και λόγω της κατάργησης των Υπεύθυνων Τομέα Ε.Κ., καθίσταται επιτακτική η παροχή ισχυρών κινήτρων στους εκπαιδευτικούς, ώστε να στελεχωθούν οι θέσεις αυτές όπως: 1. Επίδομα θέσης ευθύνης αναγνωρίζοντας τις απαιτήσεις της θέσης (κάθε Υπεύθυνος Εργαστηρίων συντονίζει 10 -15 Εκπαιδευτικούς) 2. Μείωση του διδακτικού ωραρίου κατά τέσσερις ώρες (4), ανεξαρτήτως του υποχρεωτικού τους ωραρίου, και ολική διάθεση στο Ε.Κ. Στα όργανα διοίκησης των Ε.Κ. θα πρέπει να προστεθεί και ο Σύλλογος διδασκόντων με τις αρμοδιότητες του Άρθρου 1 του ΦΕΚ 1318/2015 αναγκαίος για την παιδαγωγική (ιδίως για τους μαθητές που η σχολική τους μονάδα βρίσκεται σε άλλο σχολικό συγκρότημα από το ΕΚ) και διοικητική λειτουργία του Ε.Κ. καθώς και για την αξιολόγηση του διδακτικού έργου και του Εργαστηριακού Κέντρου. Επίσης για την σύνδεση της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης με την αγορά εργασίας θα πρέπει τα Ε.Κ. να • συμμετέχουν σε προγράμματα της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ε.Ε.) και σε διεθνή προγράμματα, στον τομέα της επαγγελματικής εκπαίδευσης • σχεδιάζουν και να υλοποιούν δράσεις εξωστρέφειας, με τη διοργάνωση εκδηλώσεων και ημερίδων σε συνεργασία με υπηρεσίες και επαγγελματικούς ή παραγωγικούς φορείς. • αναλάβουν το Μεταλυκειακό έτος – τάξη μαθητείας