Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΒ΄ Κρίση και Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Ελένη | 26 Νοεμβρίου 2009, 18:54
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είδα τις προτάσεις που κατέθεσαν οι σχολικοί σύμβουλοι. Εάν συμφωνείτε στα 18 χρόνια προϋπηρεσίας, εκ των οποίων τα 14 σε τάξη, να αναγνωριστεί και η προϋπηρεσία του φροντιστηρίου, διότι για κάποιους η διδακτική εμειρία θα αγγίξει και θα ξεπεράσει τα 30 χρόνια με μία τέτοια απόφαση. Από τη στιγμή που δεν υπάρχει αξιολόγηση ποιός εγγυάται πως κάποιος απέκτησε όντως εμπειρία στο σχολείο. Πολλοί δεν κάνουν μάθημα ή καλό μάθημα. Και για να πούμε την αλήθεια, εάν είσαι άνθρωπος που μαθαίνεις, που σε ενδιαφέρει αυτό που κάνεις είναι αδύνατο να κάτσεις μέσα στην τάξη τόσα χρόνια, ειδικά στο Δημόσιο διδάσκοντας πολύ βασικά πράγματα, γιατί φθείρεσαι. Μόνο για ξεκούραση την σκέφτεσαι την προαγωγή. Και δεν πιστεύω πως μετά από τέτοια φθορά έχεις και πολλά να προσφέρεις. Προτείνουν επίσης το μεταπτυχιακό 1 έτους να έχει λιγότερα μόρια από το διετες. Το 1 έτους είναι full time. Το 2ετές part time. Εγώ δηλαδή που έχω full time μεταπτυχιακό στο Educational Management από την Αγγλία θα πάρω λιγότερα μόρια από έναν άλλο που έχει κάνει εδώ 2ετές part time Master. To θέμα της συνάφειας είναι πολύ σημαντικό, ειδικά στους σχολικούς συμβούλους. Είχα ακούσει πως σύμβουλος Αγγλικών με διδακτορικό στον Ρήγα Φεραίο στα ελληνικά κατάφερε να περάσει συνυποψήφια της με συναφή προσόντα. Τί να πει τώρα αυτή στους καθηγητές;