Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΒ΄ Κρίση και Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Στράτος | 26 Νοεμβρίου 2009, 18:41
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είμαι 4 χρόνια μόνιμος εκπαιδευτικός. Διορίστηκα μέσω ΑΣΕΠ (με την πρώτη φορά ). Τελείωσα το Πανεπιστήμιο πρώτος σε 4 χρόνια, υποτροφία από το Ινστιτούτο Πυρηνικής Φυσικής του ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΥ για 4.5 χρόνια. Εργασία στο CERN. Τριψήφιο αριθμό δημοσιεύσεων σε περιοδικά με κριτές. Διδακτορικό από το ΕΜΠ. Εργασία στον ιδιωτικό τομέα για πέντε χρόνια ως διευθυντής Ευρωπαϊκών ερευνητικών προγραμμάτων σε εισηγμένη ρομποτική εταιρεία. Στα τέσσερα χρόνια που είμαι στην εκπαίδευση χρησιμοποιώ πάρα πολλά πειράματα για να μάθουν οι μαθητές καλύτερα τις φυσικές επιστήμες και να αποκτήσουν κριτική σκέψη. Και όμως για να πάρω οργανική θέση σε πρωινό Λύκειο εντός ΠΥΣΔΕ δεν λαμβάνεται τίποτα από τα παραπάνω. Ούτε λόγος για στέλεχος. ΥΓ. Το Ελληνικό κράτος επένδυσε αρκετά εκατομμύρια δραχμές, αρχές της δεκαετίας του 90, όταν με έστελνε στο CERN για 2 χρόνια και δεν ενδιαφέρεται να με αξιοποιήσει. Έχω οργανική σε εσπερινό Λύκειο σε ακριτικό νησί.