• Σχόλιο του χρήστη 'Ελένη' | 7 Απριλίου 2011, 08:23

    Εγώ ως γονέας που δεν έχω και πολλές γνώσεις σε εκπαιδευτικά ζητήματα θα αναφερθώ σε κάτι πιο πρακτικό. Αναρωτιέμαι δηλαδή αν θα μπορούσαν τα παιδιά μας που στο Δημοτικό, Γυμνάσιο, Λυκείο διδάσκονται μαθήματα Αγγλικών, Γερμανικών-Γαλλικών, Η/Υ θα μπορούσαν στο τέλος κάθε εκπαιδευτικής βαθμίδας να πέρνουν κάποιο τίτλο αναγνωρίσιμο από το Ελληνικό κράτος για το επίπεδο της γνώσης που τους έχει δοθεί. Για παράδειγμα στο τέλος του Δημοτικού το μέτριο επίπεδο, στο τέλος του Γυμνασίου την καλή γνώση και στο τέλος Λυκείου την πολύ καλή γνώση. Με αυτό τον τρόπο θα εξοικονομούσαν καταρχήν χρόνο τα παιδιά (σήμερα τρέχουν παιδιά και γονείς μετά το τέλος του σχολείου για τα φροντηστηρικά μαθήματα ξένων γλωσσών), χρήμα οι γονείς και ελληνική παιδεία κύρος και αξιοπρέπεια. Επίσης, γνωρίζεται ότι ο τρόπος που γίνονται τα μαθήματα δεν δίνει τη δυνατότητα στα παιδιά να προετοιμαστούν ούτε για το Κρατικό Πτυχίο Γλωσομάθειας. Μήπως θα πρέπει επιτέλους να το δείτε αυτό το θέμα και να μην είμαστε σαν ελληνική παιδεία εγκλωβισμένοι στο Ελληνοβρετανικό Συμβούλιο ή στην Ελληνοαμερικανική Ενωση και διάφορους άλλους φορείς, που έχουμε αναγνωρίσει και αποδεκτεί εδώ και χρόνια τα συστήματα τους?