• Σχόλιο του χρήστη 'ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΣΠΑΝΟΣ' | 7 Απριλίου 2011, 09:09

    1. ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΣΟΤΙΚΟΥΣ ΔΕΙΚΤΕΣ ΜΕΤΡΗΣΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ. ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΟΙ ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ ΤΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΝΑ ΔΙΑΤΥΠΩΣΟΥΝ ΣΑΦΩΣ ΤΟ ΕΠΙΘΥΜΗΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΓΝΩΣΕΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΕΠΙΤΥΧΟΥΜΕ, ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΚΑΘΕ ΒΑΘΜΙΔΑΣ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑ ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΤΡΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΑΝΑΔΙΑΤΥΠΩΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΜΑΣ. 2. Ο ΚΑΘΕ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΟΣ ΣΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΜΕΡΙΔΙΟ ΤΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΠΟΥ ΤΟΥ ΑΝΑΛΟΓΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ Η ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥ. ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΑΝ ΣΕ ΜΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΟΙ ΜΕΤΡΗΣΙΜΟΙ ΔΕΙΚΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΩ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΜΕΣΟΥ ΟΡΟΥ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΤΗΝ ΕΘΥΝΗ ΤΗΝ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ Ο Δ/ΝΤΗΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΜΕΤΑΚΙΝΕΙΤΑΙ ΣΕ ΑΛΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΑΛΛΟΝ Δ/ΝΤΗ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ. ΣΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΑΠΟΤΥΧΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ ΣΕ ΑΥΤΗ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝ Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΞΑΝΑΑΠΟΤΥΧΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΑΙ ΚΑΙ ΜΟΙΡΑΖΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΕ ΑΛΛΑ ΣΧΟΛΕΙΑ 3. ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΦΑΚΕΛΛΟΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΚΕΙΝΑ ΠΟΥ ΘΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΤΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ