• Σχόλιο του χρήστη 'Καρούμπαλη Ευγενία' | 8 Απριλίου 2011, 00:35

    Τελικά ο βασικός στόχος της αναδιάρθρωσης του συστήματος του συστήματος οργάνωσης και διοίκισης της εκπαίδευσης θα πρέπει κατά τη γνώμη μου να είναι το σταμάτημα της απαξίωσης της δημόσιας εκπαίδευσης για τους εξής λόγους: -Ο/η διευθυντής/τρια που απαξιώνεται δεν μπορεί να προσφέρει το έργο του αυτός/η θα ήθελε να προσφέρει. -Ο/Η εκπαιδευτικός που απαξιώνεται δεν θα μπορέσει να κάνει το μάθημα που θα ήθελε (μία αγγλική παροιμία λέει: it takes two to tango, δηλαδή για να χορέψεις τανγκό χρειάζονται δύο), ως εκ τούτου οι μαθητές/τριες να κατατρέχουν στα φροντιστήρια (όπου οι εργαζόμενοι εκεί πολύ συχνά έχουν πολύ λιγότερα τυπικά προσόντα από τους εκπαιδευτικούς που υπηρετούν στη δημόσια εκπαίδευση!) - Στα κράτη των οποίων το εκπαιδευτικό σύστημα είναι ... προς μίμιση (Σκανδιναβικές χώρες, Τσεχία κ.α.) η δημόσια εκπαίδευση δεν απαξιώνεται (πράγμα το οποίο γίνεται στη χώρα μας).