Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ΝΤΟΥΛΜΠΕΡΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ - ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ ΕΙΡΗΝΗ | 26 Νοεμβρίου 2009, 19:17
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
κ.Υπουργέ Βλέποντας στις συνεντευξεις σας πως είστε γνώστης του μεγάλου θέματος "Παιδεία" και πως έχετε τη θέληση και την πυγμή για ουσιαστικά βήματα αποφασίσαμε να σας γράψουμε αυτή την επιστολή γιατί πράγματι δεν πήγαινε άλλο. Είμαστε γονείς που χαρήκαμε για την επιτυχία της κορης μας στην πρώτη θέση σε ένα τμήμα των ΤΕΙ Χαλκίδας που έχει το προνόμιο της μοναδικότητας.Στο τμήμα "Τεχνολογιας Αεροσκαφών"..Βέβαια και το παοδί μας χαρηκε και καμάρωνε πολύ γιατί ήταν η επιθυμία της.Πέρισυ λοιπόν στο 1ο έτος περίμενε με χαρά και αγωνία την εγγραφή της και την έναρξη των σπουδών.Για καλή αρχή οι ημερρομηνίες άλλαζαν και μετατιθεντο χωρις λογική, ειδοποίηση συνάφεια με τις εανακοινώσεις του υπουργείου και όχι απο τη γραμματεία της σχολης όπως θα ήταν φυσικο,αλλά από την ΟΝΝΕΔ.Κάποτε τα μαθήματα άρχισαν με σοβαρές και απροειδοποίητες απουσίες των διδασκόντων και τα περισσότερα κενά δεν αναπληρώθηκαν ποτέ. Το πρόγραμμα σπουδών παρουσίαζε ανακολουθίες,είτε ως περιεχόμενο,είτε ως τροπος διδασκαλίας λογω διδακτικής ανεπέρκειας τωνκαθηγητών.Ο καθηγητής-τρια "αυθεντία" δεν εξέδιδε σημειώσεις,γνωρίζοντας οτι οι σπουδαστές δεν είχαν βιβλία(και πιο άλλωστε ν αγοράσεις αφου υπήρχε λίστα από το υπουργείο),και φυσικά δεν γινοταν λογος για ανέβασμα των σημειώσεων στο διαδύκτιο.Κάθε προσπάθεια βοήθειας έπεφτε σε τοιχο "αυθεντίας" και "απαξίωσης".Βέβαια,ευτυχώς το παιδί μας κρατήθηκε σε ισορροπία,για να μην τα παρατήσει,από την φιλοτιμία δύο-τριών εκπαιδευτικών.Παρ΄όλο που πρόκειται για σχολή με εφαρμοσμένη γνώση,τα εργαστήρια γινόντυασαν χωρίς εργαλεία εφαρμογής-γεννήτριες,ταλαντοσήμετρα κ.λ.π.- τα οποία ή ήταν χαλασμένα δεν επαρκούσαν η τα εργαστήρια δεν ήταν εξοπλισμένα με τα κατάλληλα όργανα.Και φτάνουμε στη εξεταστική περίοδο,χωρίς βιβλία,χωρίς σημειώσεις,χωρίς βοήθεια(η βιβλιοθήκη λίγα βιβλία και ξεπερασμένα)και τις αυθεντιες καθηγητές-τριες να ζητούν "αυτά που γράφει το βιβλίο". Στην αίθουσα του 1ου έτους ερχόντουσαν 300 άτομα να εξετασθούν (ειναι τυχαίος άραγε ο αριθμός;) και περνούσαν το μάθημα 3 συνδικαλιστές της ΟΝΝΕΔ και καθόλου συνεπείς στα μαθήματα φοιτητές.Το παιδίμας έφθασε σε αδιέξοδο συναισθηματικό και σκέφθηκε να τα παρατήση και να συνεχίσει σε ιδιωτικο κολλέγια ή στο εξωτερικό.Με δική μας παρότρυνση συνέχισε εφετος δοκιμαστικά τις σπουδες της στη Σχολή αυτή που της αρέσει τοσο πολύ.Οι ΠΡΩΤΕΣ εντυπωσεις κ.Υπουργέ είναι ενθαρυντικές. Έγινε καποια αλλαγή εκπαιδευτικού προσωπικού και οι παραδόσεις μαθημάτων επιτέλου γίνονται συμφωνα με το πρόγραμμα.Βέβαια οι καθηγητές είναι νέοι και χωρίς εμπειρία ορισμένοι αλλά φαινεται πως έχουν θέληση για κατι καλό.Τα εργαστήρια δυστυχώς είναι ακόμη χωρίς όργανα αλλά ευτυχώς η γραμματεία της σχολής δεν κλείνει την πορτα στα παιδια κατάμουτρα. Ακουμπάμε την αγωνία μας,για τα παιδιά μας σε σασ και ελπίζουμε στην οργανοτικότητα και αποφασιστηκότητά σας για μια αναβάθμιση της σχολής και του προγράμματος σπουδών(περιεχόμενο-βιβλία-εξοπλισμός-μεθοπδος διδασκαλίας-προσωπικό) και να θυμάστε οτι είναι μια σχολή που βγάζει επιστήμονες που έμμεσα "παίζουν με ανθρώπινες ζωές". Παρακαλούμε δε να σκεφτείται και μας όλους τουσ γονείς που επιφορτιζόμζστε με όλα αυτά τα έξοδα,τα οποία δεν είναι ευκαταφρόνητα,ελπίζοντας οτι το παιδί μας θα λάβει τη χαρά της γνώσης και της επαγγελματικής κατάρτισης. Με εκτίμηση Ντουλμπέρης Γιάννης Νικολοπούλου Ειρήνη