• Σχόλιο του χρήστη 'Ελένη Τσέου' | 8 Απριλίου 2011, 09:04

    1. ο στόχος της αξιοκρατίας, ο οποίος δυστυχώς δεν μπορεί να εφαρμοστεί σε μια σχολική μονάδα λόγω των προσωπικών συμφερόντων και των συγκρούσεων των υποομάδων π.χ. πώς ένας διευθυντής θα αξιολογήσει τον εκπαιδευτικό ο οποίος είναι συνυποψήφιος για την ίδια θέση; Πώς ο σύλλογος των διδασκόντων θα αξιολογήσει το διευθυντή ο οποίος δε διστάζει να θίξει "κακώς ευνοούμενα κεκτημένα" έχοντας ως προτεραιότητα το μαθητή; 2. Ο στόχος των δημοκρατικών διαδικασιών, όσον αφορά το σχεδιασμό και την οργάνωση του εκπαιδευτικού μέρους και όχι την αξιολόγηση του ενός από τον άλλο.Ο στόχος αυτός είναι συναφής με τον προηγούμενο, γιατί δεν μπορεί να εκφραστεί ελεύθερα ο εκπαιδευτικός και να υποστηρίξει τη γνώμη του όταν αυτή έρχεται σε αντίθεση με την υποκειμενική άποψη του διευθυντή και του προϊσταμένου,τη στιγμή που εξαρτάται από αυτούς για την αξιολόγηση του. Η διασφάλιση της αντικειμενικής αξιολόγησης απαιτεί τη διενέργεια της μέσω ανωνυμίας και τεκμηρίωσης (π.χ. portfolio που θα παραδίδει ο εκπαιδευτικός σχετικά με τις πρωτοβουλίες που ανέλαβε και επέτυχε στο εκπαιδευτικό του έργο).