• Σχόλιο του χρήστη 'Κατερίνα Π.' | 8 Απριλίου 2011, 09:15

    Θα πρέπει το καινούργιο σχολείο να είναι αποτελεσματικό ουσιαστικά και να στοχεύει στα εξής : 1.Στόχος των δομών και της αναδιάρθρωσης, θα πρέπει να είναι όχι πολλές υπηρεσίες όπου χάνεται η επικοινωνία αλλά λίγες και αποτελεσματικές με αμεσότητα επικοινωνίας από άνωθεν προς τα σχολεία Εντός του Σχολειου : 2. Πραγματική εκμάθηση-κατανόηση των διδασκομένων και όχι "παπαγαλία", από το Δημοτικό. 3. Ποιοτική παιδεία στα δημόσια σχολεία όπως στα ιδιωτικά. 4. Σχέσεις δασκάλων και μαθητών : O δάσκαλος πρέπει να είναι και ψυχολόγος και να ασχολείται με το παιδί που αντιμετωπίζει δυσκολίες όχι μόνον με αυτό που είναι "καλό παιδί - καλός μαθητής". Η Πολιτεία μπορεί να το "καθοδηγήσει" αλλά και να το ελέγξει αυτό. Κοινωνικοί τομείς : 5. Δυσλεξία : Eνημέρωση γονέων, δασκάλων και καθηγητών για το τί πραγματικά είναι και άμεση αντιμετώπιση από το Δημοτικό. Οι περισσότεροι γονείς δεν γνωρίζουν τι πραγματικά είναι δυσλεξία με αποτέλεσμα να μη βοηθούν τα παιδιά τους να το αντιμετωπίσουν σωστά. Παιδιά με ταλέντο: 1. Aθλητισμός, 2. Μουσική, 3. Σχέδιο. 4. Άλλα. Αθλητικά Σχολεία - Μουσικά Σχολεία : Νέα Σύσταση χωρίς έξοδα για το κράτος η οποία θα λειτουργεί σωστά αυτή τη φορά και επικοδομητικά, εφ΄όσον όπως λέγεται αυτό δεν γινόταν πριν. ΠΧ Αθλητικά και Μουσικά Σχολεία, ένα ανά Δήμο, χωρίς έξοδο μεταφοράς (!)Με τη σχετική έρευνα που θα γίνεται στο κάθε σχολείο, θα δηλώνονται οι αθλητές και οι μουσικοί και θα δημιουργούνται τα ανάλογα τμήματα σε ένα σχολείο ανά δήμο. Το επιπλέον κόστος θα είναι μικρό και θα αφορά μόνον τους προπονητές και τους καθηγητές μουσικής και όχι μεταφοριά έξοδα. Επιπλέον αίθουσες δεν θα χρειαστούν γιατί τα ίδια παιδιά που θα φοιτούσαν σε αυτό το σχολείο ή σε κάποιο άλλο της περιοχής "ανά επίθετο" αυτή τη φορά θα διανεμηθούν ανά τμήμα αθλητικό ή μουσικό. Επομένως, έχουμε τα ίδια παιδιά, διανεμημένα σε διαφορετικά τμήματα. Επίσης, μπορούν να δημιουργηθούν ανάλογα τμήματα σχεδίου, έτσι ώστε τα παιδιά που έχουν ταλέντο σε αυτό, να είναι έτοιμα για την ανώτατη εκπαίδευση χωρίς να χρειάζονται επιπλέον φροντιστηριακές ώρες σε σχέδιο. Σωστό είναι επίσης, τα παιδιά αυτά να επιδοτούνται με μόρια ανάλογα με τη σχολή που θα επιλέξουν στην ανώτατη εκπαίδευση. Πχ Για Πολυτεχνείο, ΤΕΦΑΑ, Μουσικές Σχολές κ.ά. Οποιεσδήποτε αναγκαίες βελτιώσεις στην πορεία της εφαρμογής, μπορούν να γίνουν με την καλή διάθεση αμφοτέρων μελών. Όπως στα Ιδιωτικά : Όλα θα αποδώσουν καλύτερα εφ΄όσον : Το Δημόσιο Σχολείο θα δουλέψει και θα αποδώσει σωστά, όταν αποκτήσει την νοοτροπία και την λειτουργία ενός μέσου Ιδιωτικού. Στο ιδιωτικό ο δάσκαλος ξέρει ότι πρέπει να κάνει καλά τη δουλειά του, διαφορετικά θα την χάσει. Στο δημόσιο, εξαρτάται από το φιλότιμο και την καλή διάθεση του κάθε δασκάλου και του κάθε διευθυντή, να ασχοληθεί με τα παιδιά σοβαρά, διότι δεν τους ελέγχει κανείς. (Τα αρνητικά της μονιμότητας). Δυστυχώς στην Ελλάδα θέλουμε έλεγχο για να αποδώσουμε !! Οι στόχοι λοιπόν, θα πρέπει να είναι ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΜΒΑΛΛΟΥΝ : ΣΤΗΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΣΕ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ, ΣΤΗΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ(Συμπεριφορά-χαρακτήρας. 50% σπίτι 50% σχολείο). Ευχαριστώ, -*-*-*