Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΒ΄ Κρίση και Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΠΕΦΑΝΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ | 26 Νοεμβρίου 2009, 19:58
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Διαβάζοντας τα σχόλια των περισσοτέρων διαπιστώνω ότι όλοι μας θέλουμε τα κριτήρια κάπου κοντά στα προσόντα μας. Έχουμε φτάσει σε αυτή την κατάσταση ακολουθώντας τις περιέργες κατά καιρούς προΰπόθέσεις που απαιτούνται στις διάφορες εγκυκλίους και οι οποίες φωτογραφίζουν τις περισσότερες φορές συγκεκριμένους υποψηφίους. Άρα γνώμη μου είναι οτι θα πρέπει όλα να τεθούν εξαρχής και απο μηδενική βάση. Είναι, θεωρώ, αναφαίρετο δικαίωμα όλων να διεκδικούν την οποιαδήποτε θέση. Είτε έχουν ένα χρόνο υπηρεσίας ή διδακτικής εμπειρίας ή και περισσότερα.Τέτοιες προΰποθέσεις που θα αποκλείουν κάποιους απο τις διαδικασίες γνώμη μου είναι πως πρέπει να σταματήσουν να υπάρχουν. Μπορούν όλα αυτά να μπούν στη διαδικασία αξιολόγησης και να αυξάνουν τα μόρια των υποψηφίων. Βασική εκπαίδευση, υπηρεσιακή κατάσταση, διδακτική εμπειρία,μεταπτυχιακές σπουδές,επιστημονική έρευνα, διοικητική εμπειρία και πολλά άλλα. Εαν η ζυγαριά κλείνει στη μια πλευρά οι νεότεροι θα πρέπει να γεράσουν για να τοποθετηθούν σε θέσεις στελεχών εαν γείρει προς την άλλη οι παλαιότεροι θα μένουν έξω. Ένα σύστημα λοιπόν αξιολόγησης που δεν θα θέτει περιορισμούς αλλά θα συνυπολογίζει διάφορα κριτήρια τα οποία θα διαμορφώνουν και την τελική βαθμολογία θεωρώ πως είναι το αντικειμενικότερο. Μια επισήμανση για τα μεταπτυχιακά. Γνωρίζετε οτι άλλα ίσχυαν πριν το 2008 και άλλα μετά. Πριν το 2008 δεν ήταν απαραίτητος ο μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών για την απόκτηση διδακτορικού διπλώματος. Ούτε υπήρχαν εξετάσεις για την εισαγωγή στα περισσότερα μεταπτυχιακά προγράμματα. Διάβασα σχόλιο για μεταπτυχιακά 2 ετών part time και για αντίστοιχα ενός έτους full time. Απο που προκύπτει οτι τα μεταπτυχιακά 2 ετών, που έχω τελειώσει και εγώ ( με εξετάσεις για την εισαγωγή), άρα έχω άποψη είναι part time.Όταν είχαμε παρακολούθηση βασικών μαθημάτων 3-4 ημέρες την εβδομάδα, συμμετοχή σε εργαστήρια προπτυχιακών φοιτητών, εργασίες και παρουσιάσεις, συγγραφή διατριβής και πολλά άλλα τα οποία αναγράφονται στους οδηγούς σπουδών. Και όταν σε πολλά απο τα μεταπτυχιακά προγράμματα 1 έτους δεν απαιτείται η συγγραφή διατριβής. Μάλλον ο συντάκτης του σχολίου δεν είναι σωστά ενημερωμένος. Συμφωνώ οτι έχει ενσκύψει πανδημία μεταπτυχιακών και για αυτό πρέπει άμεσα να ελεγχθεί η κατάσταση. Μην στερήσετε το δικαίωμα της διεκδίκησης των θέσεων στελεχών εκπαίδευσης απο κανέναν. Είμαι 46 ετών με κοντά 20 χρόνια υπηρεσίας και πάντα επειδή μου λείπουν μερικοί μήνες απο αχαρακτήριστες και φωτογραφικές προΰποθέσεις ούτε τα χαρτιά μου δεν μπορώ να καταθέσω. Ευχαριστώ.