• Σχόλιο του χρήστη 'NIKOΛΑΟΣ ΠΕΤΡΙΔΗΣ' | 8 Απριλίου 2011, 14:28

    ΕΙΝΑΙ προς την σωστη κατευθυνση, με την εννοια καλυτερα να κανεις κατι ,παρα να αφησεις τα πραγματα ως εχουν. Μεγαλο βαρος πρεπει να δοθει στην αξιολογηση καθηγητων,τοσο απο τον διευθυντη του σχοιλειου , αλλα και σε μικροτερο ποσοστο απο μαθητες καιγονεις. Πρεπει οι καθηγητες να αντιληφθουν οτι δεν αρκει να αποτυπωνουν την επιδοση ενος μαθητη, με ενα πχ 12 ή 14......αλλα να κανουν τον μαθητη του12 ,να γινει του 14,,και αυτον του14 να γινει του 16 κοκ. ΘΕΛΟΥΜΕ ΜΕΤΡΙΣΗΜΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ, πχ ποσοιμαθητες απο καθε σχολειο περασαν σε ΑΕΙ καιΤΕΙ. ΝΑ ΑΟΚΤΟΥΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΤΥΧΙΟ ΑΓΓΛΙΚΩΝ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΦΟΙΤΗΣΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ. ΝΑ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΗ και ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ. ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΣΕ Η/Υ. ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ (απο τουςκαθηγητες) να φροντισουν με δικα τους εξοδα να τα αποκτησουν,αλλιως ας πανε στον ιδωτικο τομεα ,για παρουν και περισσοτερα χρηματα ............