• Σχόλιο του χρήστη 'cornilios' | 8 Απριλίου 2011, 16:52

    Ενας στόχος που θα πρεπει να επιδιώκεται είναι η επάνδρωση των θέσεων των στελεχών από ανθρώπους με εξειδικευμένη γνώση στην διοίκηση της εκπαίδευσης και όχι απλώς εκπαιδευτικούς που έχουν ενα διδακτορικό ή μεταπτυχιακό τίτλο που μετράει σαν μόρια. Ένας άλλος στόχος είναι η διοικητική αυτοδυναμία των σχολικών μονάδων και ενοτήτων Α/θμιας & Δ/θμιας με μοναδική υποχρέωση αναφοράς στο Υπ. Παιδείας. Δεν μπορώ να καταλάβω τι χρειάζονται τόσα γραφεία και Δ/νσεις για κάθε βαθμίδα ή ειδικότητα μαθήματος. Μπορούν να διατηρηθούν μόνο τα Υπηρεσιακά συμβούλια με αναβάθμιση του ρόλου τους και σε Επαιδευτικά Συμβούλια (Υπηρεσιακά & Εκπαιδευτικά Συμβούλια). Κατάργηση στα τοπικά Γραφεία και τοπικές Δ/νσεις. Η κάθε σχολική μονάδα να είναι διοικητικά υπεύθυνη για τις αποφάσεις και τις πράξεις της και να μπορεί να εφαρμόζει τα προγράμματα με βάση τις ανάγκες τις περιοχής της (σύμφωνα πάντα με την ισχύουσα νομοθεσία). Ένας άλλος στόχος θα ήταν να μπορούν οι εκπαιδευτικές μονάδες να συμπράτουν με ιδιώτες για εξεύρεση πόρων μέσω χορηγειών, Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και άλλων εργαλείων προβολής της αγοράς. Ένας άλλος στόχος θα ήταν η δημιουργία πλαισίου συνεργασίας των Σχολικών μονάδων με τους Πολιτιστικούς και Αθλητικούς και Οργανισμούς κοινής ωφελείας των ενιαιοποιημένων καλλικρατικών δήμων, ώστε το σχολείο να αποτελεί μια συνέχεια των πολιτικών που αφορούν πολιτιστικά, αθλητικά, θέματα υγείας διατροφής και δημόσιας ασφάλειας. Ωστόσο το σχολείο σε ρόλο κύταρο της τοπικής κοινωνίας θα πρέπει να αμοίβει κατάλληλα τους εργαζομένους και τους μοχθούντες εντός αυτού. Στην διοικητική μεταρύθμιση θα πρέπει να προβλέπονται μισθολογικές ρυθμίσεις για το προσωπικό των σχολικών μονάδων ώστε να προθυμοποιούνται όλοι οι εργαζόμενοι να αναλάβουν επιπλέον αρμοδιότητες που θα αναδεικνύουν την σχολική μονάδα στο τοπικό και εθνικό επίπεδο.