• Σχόλιο του χρήστη 'Ιωάννης' | 8 Απριλίου 2011, 18:28

    Το νέο νομοσχέδιο για την παιδεία (την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση) κινείται σε πολύ καλή τροχιά. Το σύνθημα <> είναι ελπιδοφόρο, αλλά το καίριο ζήτημα είναι αν αυτό το σύνθημα θα εφαρμοστεί πραγματικά. Στην Ελλάδα, καλώς ή κακώς, ο εκάστοτε υπουργός παιδείας προωθεί και κάποια αλλαγή. Μέχρι τώρα, όλες οι αλλαγές ήταν μόνο επιφανειακές και έγκειταν μόνο στην εισαγωγή των υποψηφίων στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση. Όμως, ελπίζω πως ο νέος νόμος θα βοηθήσει την παιδεία αυτής της χώρας να ανακάμψει. Η εφαρμογή του προγράμματος πιστοποίησης των μαθητών στο σχολείο, όσον αφορά την πληροφορική και τις ξένες γλώσσες, είναι μεν ενθαρρυντικό αλλά ενέχει και μερικά προβλήματα. Τα παιδιά της Α' δημοτικού, που διδάσκονται Αγγλικά, ίσως έχουν προβλήματα κατανόησης της ίδιας της μητρικής τους γλώσσας μετά από κάποια χρόνια.Θα πρέπει δηλαδή να ελεγχθεί κατά πόσο η εφαρμογή ενός τέτοιου εγχειρήματος είναι όντως ορθή. Τέλος, θέλω απλά να σημειώσω ότι όποια αλλαγή επέλθει τελικά, θα παρακαλούσα πολύ να μην έχει σαν άξονα την ικανοποίηση των εκπαιδευτικών που βλάπτουν το σύστημα. Οι εκπαιδευτικοί αυτό δεν ενδιαφέρονται καθόλου για το έργο τους και για το αντίκτυπο που μπορεί αυτό να έχει στους μαθητές.