• Σχόλιο του χρήστη 'Ιωαννίδου Θεοδώρα' | 8 Απριλίου 2011, 20:56

    Μέχρι και σήμερα κανένας υπουργός δεν κατάφερε να δημιουργήσει μια σύγχρονη, γόνιμη και αποτελεσματκή εκπαίδευση απαλλαγμένη από φροντιστήρια και πανελλήνιες. Οι μαθητές δεν είναι πρώτοι αλλά τελευταίοι, εξαντλημένοι από τις ώρες φροντιστηρίων ξένων γλωσσών(οι διδακτικές ώρες δεν αρκούν ώστε να πάρουν οι μαθητές το κρατικό πτυχίο μέσω του σχολείου), αλλά και ελληνικών μαθημάτων,αφού στον 21ο αιώνα στην Ελλάδα υπάρχουν ακόμα πανελλήνιες! Το νέο λύκειο σέρνεται πίσω από τις πανελλήνιες, απαλλαγμενο ουσιαστικά από ξένες γλώσσες και υπολογιστή ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ!!! με εξαίρεση φυσικά τα αγγλικά μιας και η Υπουργός επιθυμούσε από την αρχή τη δίγλωσση εκπαίδευση και το προσπαθεί όσο μπορεί! Βεβαίως, ο κάθε υπουργός έχει τη δυναότητα να γνωρίζει πως λειτουργεί ένα σύγχρονο σχολείο... Αρκεί μια επίσκεψη στο ιδιωτικό σχολείο του παιδιού του, καθώς και μια έρευνα στα σχολεία της Ευρώπης. Όσο για τη διαβούλευση, μάλλον θα έπρεπε να ονομάζεται εκτόνωση μιας και δεν φαίνεται να λαμβάνεται υπόψη από εκείνους που αποφασίζουν για το μέλλον των παιδιών, τα οποία ευτυχώς στη πλειοψηφία τους δεν γνωρίζουν πως είναι τα σχολεία της Ευρώπης,του Καναδά, της Αυστραλίας κλπ. γιατί θα έπεφταν σε κατάθλιψη! Όσο για τους γονείς, με τα νέα μέτρα θα πληρώνουν φροντιστήρια για τις ξένες γλώσσες, για τις πανελλήνιες και επιπλέον για το τέλος του πρώτου έτους του πανεπιστημίου και φυσικά αργότερα για το ΑΣΕΠ...Περαστικά!