• Σχόλιο του χρήστη 'ΚΑΡΑΣΤΕΡΓΙΟΣ ΚΩΝ-ΝΟΣ' | 9 Απριλίου 2011, 22:48

    ΠΡΩΤΑ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΤΟΧΟΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ανάπτυξη παιδείας βασικά, και μετά των γνώσεων, η ανάδειξη κλίσεων και ενδιαφερόντων, και η ορθή επαγγελματική καθοδήγηση μέσω τεστ επαγγελματικού προσανατολισμού των μαθητών. Ώστε να μην συνειδητοποιούν μετά από 3 ++ χρόνια σπουδών ότι ο δρόμος που διάλεξαν ήταν λάθος. Μήπως θα έπρεπε να σκεφτούμε και λίγο κριτικά και ψυχρά και να πούμε ότι χρειάζεται και μια δόση παιδείας αποκλεισμού. Μήπως θα έπρεπε να κοιτάξουμε και να δώσουμε περισσότερο βάρος στην Τεχνική Επαγγελματική εκπαίδευση; Να προωθούνται εκεί οι περισσότεροι των μαθητών που ενδιαφέρονται για σχετικούς τομείς σπουδών. Με 2 παιδιά στα ΤΕΙ και κοιτώντας την ύλη καποιων μαθημάτων τους απο το α εξάμ μεχρι και το τέλος είδα πολλα κοινα μαθήματα με τη δευτεροβάθμια τεε , άραγε τι χρόνος χάνεται για να μάθουν κατι στη ν τριτοβάθμια που θα το είχαν διδαχθεί στην δευτεροβάθμια. Και επιτέλους πρέπει να γίνει κάτι για τα επαγγελματικά δικαιώματα και τα επαγγέλματα. ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΑΓΡΟΤΗΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΣΕ ΕΠΑΛ ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΟΣ ΣΕ ΕΠΑΛ ΖΩΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΩΛΗΤΗΣ ΤΡΙΑ ΣΕ ΟΙΚΟΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΟΔΗΓΟΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΣΕ ΕΠΑΛ ΜΗΧ ΑΥΤ/ΤΩΝ ΜΑΓΕΙΡΟΣ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΗΣ ΚΛΠ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΕ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΤΟΜΕΑ ΑΚΟΜΗ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΕΡΒΙΤΟΡΟΣ ΤΟΤΕ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΤΟΜΕΑ ΥΓΕΙΑΣ ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΚΟΙΝΟ ΜΕ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΚΟΚ ΚΑΤΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΞΕΡΟΥΝ ΟΙ ΞΕΝΟΙ ΜΑΣ (ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ) ΚΑΙ ΒΑΖΟΥΝ ΟΡΙΑ ΚΑΙ ΦΡΑΓΜΟΥΣ.