• Σχόλιο του χρήστη 'ΡΟΥΣΗΣ ΡΑΦΑΗΛ' | 10 Απριλίου 2011, 01:35

    Πολλά από τα προβλήματα που παρατηρούνται στο σύστημα Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΠΕ) και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΔΕ) , οφείλονται α)στις ατέλειες του στρατηγικού προγραμματισμού β)στην αναρχία του λειτουργικού σχεδιασμού γ)στις αντιθέσεις των συμφερόντων των παραγόντων του συστήματος, και στις γενικότερες επιδράσεις του διεθνούς «κλίματος» των ξένων προτύπων, που οδηγούν σε διαρκείς ατελέσφορες μεταρρυθμιστικές προσπάθειες. Συνεπώς οι στόχοι που πρέπει να επιδιωχθούν είναι: 1.Δημιουργία μεγάλων οργανωμένων σχολικών μονάδων ή συγκροτημάτων γειτονικών σχολικών μονάδων με αυτονομία. 2.Κατάργηση τοπικών γραφείων εκπαίδευσης και διευθύνσεων νομών και οργάνωση των περιφερειακών διευθύνσεων εκπαίδευσης και γραφείων. 3.Αποκέντρωση των υπηρεσιών του Υπ.Π.Δ.Μ.Θ. προς τις περιφερειακές διευθύνσεις ώστε οι σχολικές μονάδες να έχουν άμεση υποστήριξη. 4.Ανάπτυξη στελεχών για την διοίκηση των εκπαιδευτικών μονάδων με ουσιαστικό ρόλο, κατόπιν ειδικής εκπαίδευσης. 5.Δημιουργία κατάλληλου θεσμικού πλαισίου για τον συντονισμό του εκπαιδευτικού συστήματος ώστε να μη έχουμε επικαλύψεις. 6.Κατάργηση των πανελλαδικών εξετάσεων και οργάνωση υποστηρικτικών δομών σε όλα τα σχολεία. Συνοπτικά ένα εθνικό Ελληνικό όραμα για την Εκπαίδευση.