Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης2. Μεταθέσεις και ΑποσπάσειςΣχόλιο του χρήστη ΝΤΟΥΛΜΠΕΡΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ - ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ ΕΙΡΗΝΗ | 26 Νοεμβρίου 2009, 19:11
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
κ.Υπουργέ Βλέποντας στις συνεντεύξεις σας πως είστε γνώστης του μεγάλου θέματος "Παιδεία" και πως έχετε τη θέληση και την πυγμή για ουσιαστικά βήματα αποφασίσαμε να σας γράψουμε αυτή την επιστολή γιατί πράγματι δεν πήγαινε άλλο. Είμαστε γονείς που χαρήκαμε για την επιτυχία της κόρης μας στην πρώτη θέση σε ένα τμήμα των ΤΕΙ Χαλκίδας που έχει το προνόμιο της μοναδικότητας.Στο τμήμα "Τεχνολογίας Αεροσκαφών"..Βέβαια και το παιδί μας χάρηκε και καμάρωνε πολύ γιατί ήταν η επιθυμία της. Πέρυσι λοιπόν στο 1ο έτος περίμενε με χαρά και αγωνία την εγγραφή της και την έναρξη των σπουδών.Για καλή αρχή οι ημερομηνίες άλλαζαν και μετατίθεντο χωρίς λογική, ειδοποίηση συνάφεια με τις ανακοινώσεις του υπουργείου και όχι από τη γραμματεία της σχολής όπως θα ήταν φυσικο,αλλά από την ΟΝΝΕΔ.Κάποτε τα μαθήματα άρχισαν με σοβαρές και απροειδοποίητες απουσίες των διδασκόντων και τα περισσότερα κενά δεν αναπληρώθηκαν ποτέ. Το πρόγραμμα σπουδών παρουσίαζε ανακολουθίες,είτε ως περιεχόμενο,είτε ως τρόπος διδασκαλίας λογω διδακτικής ανεπάρκειας των καθηγητών. Ο καθηγητής-τρια "αυθεντία" δεν εξέδιδε σημειώσεις, γνωρίζοντας οτι οι σπουδαστές δεν είχαν βιβλία(και πιο άλλωστε ν αγοράσεις αφού υπήρχε λίστα από το υπουργείο),και φυσικά δεν γινόταν λόγος για ανέβασμα των σημειώσεων στο διαδίκτυο. Κάθε προσπάθεια βοήθειας έπεφτε σε τοίχο "αυθεντίας" και "απαξίωσης". Βέβαια, ευτυχώς το παιδί μας κρατήθηκε σε ισορροπία, για να μην τα παρατήσει, από την φιλοτιμία δύο-τριών εκπαιδευτικών. Παρόλο που πρόκειται για σχολή με εφαρμοσμένη γνώση, τα εργαστήρια γινόντουσαν χωρίς εργαλεία εφαρμογής-γεννήτριες, ταλαντοσήμετρα κλπ.- τα οποία ή ήταν χαλασμένα δεν επαρκούσαν η τα εργαστήρια δεν ήταν εξοπλισμένα με τα κατάλληλα όργανα. Και φτάνουμε στη εξεταστική περίοδο, χωρίς βιβλία, χωρίς σημειώσεις, χωρίς βοήθεια(η βιβλιοθήκη λίγα βιβλία και ξεπερασμένα)και τις αυθεντίες καθηγητές-τριες να ζητούν "αυτά που γράφει το βιβλίο". Στην αίθουσα του 1ου έτους ερχόντουσαν 300 άτομα να εξετασθούν (είναι τυχαίος άραγε ο αριθμός;) και περνούσαν το μάθημα 3 συνδικαλιστές της ΟΝΝΕΔ και καθόλου συνεπείς στα μαθήματα φοιτητές παιδί μας έφθασε σε αδιέξοδο συναισθηματικό και σκέφθηκε να τα παρατήσει και να συνεχίσει σε ιδιωτικό κολλέγια ή στο εξωτερικό. Με δική μας παρότρυνση συνέχισε φέτος δοκιμαστικά τις σπουδές της στη Σχολή αυτή που της αρέσει τόσο πολύ. Οι ΠΡΩΤΕΣ εντυπώσεις κ.Υπουργέ είναι ενθαρρυντικές. Έγινε κάποια αλλαγή εκπαιδευτικού προσωπικού και οι παραδόσεις μαθημάτων επιτέλους γίνονται σύμφωνα με το πρόγραμμα. Βέβαια οι καθηγητές είναι νέοι και χωρίς εμπειρία ορισμένοι αλλά φαίνεται πως έχουν θέληση για κάτι καλό. Τα εργαστήρια δυστυχώς είναι ακόμη χωρίς όργανα αλλά ευτυχώς η γραμματεία της σχολής δεν κλείνει την πόρτα στα παιδιά κατάμουτρα. Ακουμπάμε την αγωνία μας, για τα παιδιά μας σε σας και ελπίζουμε στην οργανοτικότητα και αποφασιστηκότητά σας για μια αναβάθμιση της σχολής και του προγράμματος σπουδών(περιεχόμενο-βιβλία-εξοπλισμός-μέθοδοςς διδασκαλίας-προσωπικό) και να θυμάστε οτι είναι μια σχολή που βγάζει επιστήμονες που έμμεσα "παίζουν με ανθρώπινες ζωές". Παρακαλούμε δε να σκεφτείτε και μας όλους τους γονείς που επιφορτιζόμαστε με όλα αυτά τα έξοδα, τα οποία δεν είναι ευκαταφρόνητα, ελπίζοντας οτι το παιδί μας θα λάβει τη χαρά της γνώσης και της επαγγελματικής κατάρτισης. Με εκτίμηση Ντουλμπέρης Γιάννης Νικολοπούλου Ειρήνη