Αρχική Νέα Διοίκηση για το Νέο Σχολείο5. Ποια είναι η άποψή σας για την ενοποίηση των διοικητικών δομών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης;Σχόλιο του χρήστη ATCOLA | 12 Απριλίου 2011, 23:03
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η μεταρρύθμιση θα είναι η ενοποίηση του 6/τάξιου Δημοτικού με το 3/τάξιο Γυμνάσιο με σχεδιασμό από μηδενικής βάσης....... Στο πλαίσιο της νέας οικονομικής και κοινωνικής πραγματικότητας, η ανταγωνιστικότητα και τα ποιοτικά χαρακτηριστικά των εθνικών οικονομιών, όπως και των εργαζομένων, ως προς τη θέση τους στην αγορά εργασίας, θα εξαρτάται όλο και περισσότερο από τον παράγοντα γνώση και φυσικά από τους θεσμούς μέσω των οποίων η γνώση αποκτάται. Είναι επιτακτική η ανάγκη για μεταρρυθμίσεις ουσίας και όχι βιτρίνας . Εδώ και χρόνια παρατηρούμε ότι η δευτεροβάθμια εκπαίδευση είναι χωρισμένη σε δύο επίπεδα κατώτερη - Γυμνάσιο - και ανώτερη - Λύκειο με δύο κατευθύνσεις Γενικό και ΕΠΑΛ –ΕΠΑΣ - . Επίσης η μετάβαση από το Α’ επίπεδο ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ -Δημοτικό - στο Γυμνάσιο είναι μια φυσική μετάβαση χωρίς κάποια μορφή αξιολόγησης , απλώς χωροταξικά οι Διευθυντές των Δημοτικών υπηρεσιακά στέλνουν τα Απολυτήρια στο Γυμνάσιο της Περιοχής. Η μεταρρύθμιση θα είναι η ενοποίηση του 6/τάξιου Δημοτικού με το 3/τάξιο Γυμνάσιο με σχεδιασμό από μηδενικής βάσης, εξάλλου τα τελευταία χρόνια ο ρόλος του Δασκάλου έχει περάσει σε άλλη διάσταση και οι ειδικότητες έχουν κατακλίσει την Πρωτοβάθμια. Μετά την 9/χρονη Βασική εκπαίδευση με τίτλο ‘’ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ‘’ ακολουθεί μια διακριτή βαθμίδα το ‘’ΛΥΚΕΙΟ’’ το οποίο θα έπρεπε να έχει την μορφή του ενιαίου ΠΟΛΥΚΛΑΔΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ που τόσο άδοξα έσβησε, οπότε , μιάς και δεν υπάρχει διάθεση για καινοτομίες , μένουμε σε ΓΕΝΙΚΟ ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ , ΓΕΝΙΚΟ ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ και ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ . Σίγουρα απαιτείται χωριστή διοίκηση για την λυκειακή βαθμίδα καθότι ο σκοπός και οι στόχοι που καλείται το Λύκειο να φέρει εις πέρας , πρέπει να είναι σαφώς καθορισμένοι και ακριβώς προσδιορισμένοι , για να αντιμετωπίζονται από την Πολιτεία με προσοχή και ευαισθησία. Εδώ είναι η ολοκλήρωση της εκπαίδευσης να προσφέρει στον κοινωνικό ιστό πολίτες ώριμους και ικανούς να προσφέρουν την νιότη τους, την ρώμη τους, το όραμα τους και κυρίως την ελπίδα για την αναβάθμιση του Έθνους μας.