Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη akis | 26 Νοεμβρίου 2009, 19:47
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΣΕΠ, ΑΝ ΚΑΙ ΔΕ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ. ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΟ ΝΑ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΛΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ, ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ "ΠΑΠΑΓΑΛΟΣ" ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΔΩΣΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΜΑΛΙΣΤΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΙΟ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΤΡΟΠΟ: ΜΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΟΛΛΑΠΛΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΣΕ ΕΝΑ ΔΙΗΜΕΡΟ,ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΔΙΟΡΘΩΤΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ!ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΞΕΤΑΖΟΥΝ ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΑ ΤΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΚΑΙ ΘΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΟΥΝ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ.ΕΠΙΣΗΣ, ΕΝΑ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΙΣΟΤΙΜΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΩΣ ΒΑΣΙΚΗ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ :ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΒΑΣΗ.ΚΑΜΙΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ.ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΕΙΣΑΓΕΙ ΤΗΝ ΑΝΙΣΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΕΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΝΑΠΑΡΑΓΕΙ Ο ΑΣΕΠ ΤΗΝ ΑΝΙΣΟΤΗΤΑ ΑΥΤΗ.ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΑΒΕΤΕ ΥΠΟΨΗ ΣΑΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΤΥΧΙΟ.ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΜΟΡΙΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΤΥΧΙΟ ;ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΜΟΡΙΟΔΟΤΕΙΤΑΙ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΕ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΟΥ ΙΔΕΚΕ;ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ Σ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΩΤΕΡΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ; Ο ΧΡΟΝΟΣ ΚΤΗΣΗΣ ΠΤΥΧΙΟΥ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΡΟΛΟ, ΟΤΑΝ ΑΠΟ ΤΟ 1990 ΕΩΣ ΤΟ 1998 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΙ ΣΤΗΝ ΕΠΕΤΗΡΙΔΑ ΠΕΡΙΜΕΝΑΝ ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΟΥΝ;ΑΥΤΟΙ,ΟΙ 40 ΕΤΩΝ ΚΑΙ ΑΝΩ ΜΕΧΡΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΔΙΝΟΥΝ ΑΣΕΠ ;ΚΑΙ ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΝ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΣΤΟΝ ΗΛΙΟ , ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΜΠΑΡΜΠΑ ΣΤΗΝ ΚΟΡΩΝΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΙΔΑΞΑΝ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΩΡΑ ΣΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ;ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΜΕΙΩΝΕΤΕ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΕΙΣΑΚΤΕΩΝ ΣΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΥΞΑΝΕΤΕ Σ ΑΥΤΕΣ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΖΗΤΗΣΗ;ΤΕΛΟΣ, ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΜΟΝΙΜΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ, ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΟΣΟΙ ΑΔΙΟΡΙΣΤΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ;ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΜΟΝΙΜΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΠΟΣΠΑΣΤΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΤΑΤΕΘΟΥΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ ( ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ!!!) ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ;ΕΝΩ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΟΣΑ ΚΕΝΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ ΜΕ ΑΔΙΟΡΙΣΤΟΥΣ;ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΕΡΟΣ ΕΝΑΣ ΕΞΗΝΤΆΧΡΟΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΑΠΟ ΕΝΑ ΤΡΙΑΝΤΑΧΡΟΝΟ ΜΕ ΟΡΕΞΗ ΚΑΙ ΠΑΘΟΣ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ;ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΕΝΑΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΣΕ ΜΙΑ ΑΙΘΟΥΣΑ ΜΕ 30 ΜΑΘΗΤΕΣ Η ΜΕ 20;ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΟΣ ΝΤΟΡΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΚΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ; ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΗ ΜΑΣ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΕΤΕ,ΟΠΩΣ ΟΙ ΑΛΛΟΙ.