Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Χάρης Κανδηλαναύτης | 26 Νοεμβρίου 2009, 19:21
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Βασική αρχή της Κυβέρνησης είναι όλες οι προσλήψεις να γίνονται μέσω του ΑΣΕΠ:--> Ο εκπαιδευτικός εξετάζεται στην τάξη. Μόνο εκεί μπορεί να κριθεί διδακτικά και παιδαγωγικά. Κατ’ αυτήν την έννοια, δε θα μπορέσει ποτέ ένας γραπτός διαγωνισμός να αποτυπώσει τις ικανότητες ενός εκπαιδευτικού. Αν είμαστε της άποψης ότι οι εκπαιδευτικοί δεν είναι διδακτικά και παιδαγωγικά πιστοποιημένοι, τότε πρέπει να στρέψουμε το ενδιαφέρον μας στα πανεπιστήμια και στην ποιότητα των σπουδών που προσφέρουν. Για κάθε εκπαιδευτικό που επιτυγχάνει στον ΑΣΕΠ θα προσμετράται για το διορισμό του και η προϋπηρεσία του:--> Αυτό γίνεται και τώρα. Θα υπάρξει μεταβατική περίοδος κατά την οποία θα εξακολουθήσουν να ισχύουν οι υφιστάμενοι πίνακες διοριστέων με την αντίστοιχη προϋπηρεσία:--> Αυτό είναι υποχρέωση του Κράτους. Δε θα έπρπε ούτε να συζητιέται. Οι προσλήψεις θα γίνονται από το Υπουργείο Παιδείας αλλά με σαφή προσδιορισμό του τόπου διορισμού. Η πρόσληψη δηλαδή θα γίνεται σε επίπεδο αρμόδιας διεύθυνσης ή περιοχής αυτής ή σχολείου:--> Αυτό γίνεται και τώρα. Ο χρόνος υπηρεσίας στον τόπο του πρώτου διορισμού θα πρέπει να είναι εξ’ αρχής προσδιορισμένος:--> Αυτό γίνεται και τώρα. ...πως θα μπορεί να επιτευχθεί η μεγαλύτερη δυνατή παραμονή στο συγκεκριμένο σχολείο:--> Σκοπός δεν είναι η μεγαλύτερη παραμονή ενός εκπαιδευτικού σε ένα συγκεκριμένο σχολείο αλλά να λειτουργήσουν τα σχολεία. Αν για παράδειγμα υπάρχει έλλειψη σε ένα σχολείο το οποίο ζητά ο εκπαιδευτικός και αντίστοιχα το σχολείο στο οποίο βρίσκεται ζητείται από κάποιον άλλον, δε νομίζω ότι υπάρχει λόγος να αλυσοδέσουμε τον εκπαιδευτικό στο συγκεκριμένο σχολείο. Τα σχολεία θα λειτουργήσουν με όρεξη και εκπαιδευτικό οίστρο και αυτή δεν είναι η λύση. Πρέπει να στραφεί αλλού η προσοχή μας. Η προβλεπόμενη από το νόμο διετής δοκιμαστική περίοδος των νεοδιοριζομένων, πριν τη μονιμοποίησή τους, θα αξιοποιηθεί για την επιμόρφωση τους με στόχο την καλύτερη άσκηση των καθηκόντων τους και την περαιτέρω ανάπτυξη των ικανοτήτων τους, προκειμένου να μπορούν να ανταποκριθούν στο έργο και τις υποχρεώσεις που αναλαμβάνουν:--> Σε αυτό συμφωνούμε αλλά δεν πρέπει να περιοριστούμε εκεί. Κάτι μου έρχεται στο νου για διά βίου... Όμως τι προϋποθέτουν αυτά; Πριν σκεφτούμε θα θέσω το πρώτο: χρήμα! Όμως δεν κατέθεσα ακόμα τις προτάσεις μου. Θεωρώ ότι το υφιστάμενο σύστημα είναι το καλύτερο που θα μπορούσαμε να έχουμε αρκεί να μοριοδοτήσουμε επιπλέον τους επιτυγχόντες του ΑΣΕΠ. Προτείνω λοιπόν, να διατηρούνται όλα τα μόρια επιτυχίας όλων των διαγωνισμών του ΑΣΕΠ στις προσλήψεις των εκπαιδευτικών.