Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Γ. Σ. | 25 Νοεμβρίου 2009, 16:00
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Με βάση τις δηλώσεις υπουργού και υφυπουργού, οι προσλήψεις θα γίνονται από το ΑΣΕΠ αλλά θα μετράει και η προϋπηρεσία. Ας δούμε λοιπόν δύο περιπτώσεις. 1 ) αν η προϋπηρεσία μετράει όσο μετράει και σήμερα στις εξετάσεις του ΑΣΕΠ , 12 μήνες παρέχουν 1 μόριo , δεν βλέπω το λόγο να πάει κάποιος αναπληρωτής ή ωρομίσθιος , αφού αυτό τo 1 μόριo μπορεί να τo πάρει απαντώντας σε λιγότερο από 2 ερωτήσεις, παραπάνω, στις εξετάσεις. Κανένας λοιπόν δεν θα πάει μακριά από το σπίτι του , αλλά θα προτιμήσει να διαβάσει για τις 2 απαντήσεις παραπάνω. Και γιατί να αποδώσει ο αναπληρωτής στο σχολείο αν ξέρει ότι δεν θα προσληφθεί την επόμενη χρονιά , εάν δεν είναι επιτυχών στον επόμενο ΑΣΕΠ. Θέλετε να δημιουργήσετε εργαζόμενους αναπληρωτές , που δεν θα τους ενδιαφέρει η τάξη τους , αλλά μόνο η επόμενη γραπτή εξέτασή τους στο ΑΣΕΠ, αφού ΜΟΝΟ από αυτό θα κρίνεται η εργασία τους την επόμενη χρονιά ; 2 ) αν η βαρύτητα της προϋπηρεσίας είναι μεγάλη, τότε πραγματικά φαλκιδεύεται το ίδιο το σύστημα των εξετάσεων , αφού ο πρώτος , όχι απλώς θα γίνει εκατοστός, αλλά ΔΕΝ ΘΑ ΔΙΟΡΙΣΘΕΙ !!!! Διότι , απλούστατα μετά από 3 με 4 χρόνια, ή ενδεχομένως και άμεσα, όσοι θα έχουν πάει αναπληρωτές θα έχουν 30 με 40 μόρια προϋπηρεσίας , με αποτέλεσμα μόνο τη βάση να περάσουν , θα κατατάσσονται στην κορυφή του πίνακα, ξεπερνώντας αυτούς που έγραψαν άριστα , αλλά δεν έχουν προϋπηρεσία. Με αυτόν τον τρόπο αποκλείετε κάποιον που μόλις τελείωσε το πανεπιστήμιο και δεν έχει προϋπηρεσία ή ακόμη και να έχει είναι πολύ μικρή. Γίνεται άμεσα φανερό ότι οι προθέσεις σας , για αξιοκρατία, είναι καλές αλλά πρακτικά ανεφάρμοστες. Φροντίστε λοιπόν να διασφαλίσετε αξιοκρατικό τρόπο διορισμού στην ΠΔΣ ή όπου αλλού, και κρατήστε το ίδιο σύστημα 60 – 40 έστω με την προϋπόθεση μιας , τουλάχιστον , επιτυχίας στο ΑΣΕΠ είτε για μόνιμους διορισμούς είτε για αναπληρωτές. Είναι αδύνατον να προσμετρηθεί η προϋπηρεσία στα αποτελέσματα των εξετάσεων , αφού ή θα αδικούνται αυτοί που γράφουν καλά, αν ο συντελεστής για την προϋπηρεσία είναι μεγάλος, ή αυτοί που έχουν προϋπηρεσία , αν ο συντελεστής είναι μικρός. Σε αντίθετη περίπτωση , θα μπορούσα να σας προτείνω , να λάβετε υπόψη και άλλα κριτήρια όπως την παλαιότητα των πτυχίων ,το βαθμό του πτυχίου, τα μεταπτυχιακά, τα διδακτορικά, τα ένσημα σε άλλες εργασίες, την οικογενειακή κατάσταση, το ποσοστό αναπηρίας και πολλά άλλα, δημιουργώντας έτσι το πρόβλημα, του σε τι ποσοστό θα μετράει το καθένα από τα παραπάνω. Οποιοδήποτε τρόπο επιλέξετε στο να μπλέξετε τις εξετάσεις με την προϋπηρεσία ή άλλα κριτήρια, θα καταστρέψει άμεσα ή σε βάθος χρόνου την αξιοκρατία στις εξετάσεις, αφού κάποια στιγμή η βαρύτητα της προϋπηρεσίας ή όποιου άλλου κριτηρίου θα είναι κατά πολύ μεγαλύτερη των ίδιων των γραπτών εξετάσεων. Αν ο σκοπός σας είναι η υπονόμευση των γραπτών εξετάσεων του ΑΣΕΠ, καταργείστε τις γραπτές εξετάσεις και περάστε σε σύστημα πρόσληψης με μόρια , όπως σε όλο σχεδόν τον υπόλοιπο δημόσιο τομέα. Γ. Σ. Φυσικός